Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Üç Gül Pastası...



Bugün sevgili dostlarım İmge ve Zeynep'le beraberdim. Bebekkokusu sayesinde tanıştım, arkadaş oldum, şimdi ise benim çok iyi dostlarım. Buradan çok şey yazardım ama onları mahcup etmek istemem :)

Ne zamandır onlara özel bir pasta yapmak istiyordum. Malzemelerimin de yetişmesi çok iyi oldu, keyifli keyifli çalıştım. Pastamı çikolatalı ve frambuazlı hazırladım. Pandispanya tarifim her zamankinden ama bu sefer ek olarak içinde yarım çay bardağı yağ ve 1 çay bardağı çikolatalı sos vardı; hazır satılan dondurmalara dökülen hazır soslardan.
Hazırladığım pandispanyanın bombelenen üstünü traşladım ve üçe böldüm. İçi için 1 paket krem şantiyi 1 bardak süt ile hazırladım. 2 kare bitter çikolatayı benmari usulü eritip şantime ekleyip dolaba kaldırdım.

Pastamın katlarını hazırladığım şurup ile ıslattım. Bunun için 1 su bardağı toz şekeri 1 su bardağı su ile kaynatıp ateşten almadan 1-2 damla limon suyu ekliyorsunuz ve soğutuyorsunuz. Ben şurubun içine ek olarak dr. oetker çilek-frambuazlı sos paketinden 1 çorba kaşığı katarak erittim.
Pastamın katlarını şurup ile ıslattım. Bir kata krema ve damla çikolataları, bir kata da krema ve frambuaz koydum. Pastamı kapatıp kalan krema ile ince bir tabaka olarak kapladım.
Üzerini hazırladığım beyaz şeker hamuruyla kapladım. Yanlarına perde ile süslenmiş havası vermeye çalıştım. Bu şekiller için buradan yararlandım ama ben pek başarılı olamadım. Bir gün önceden hazırladığım çiçekler ile süsledim.
Pastamın ortasına koyacağım şeyi önceden düşünmüştüm: üç adet gül. Bu pasta dostluğumuz içindi, her bir gül bizi temsil etsin istedim. :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir