Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Yıldız Çiçekli Pasta
























Elimin altında şeker hamuru malzemelerim ve çiçek kalıplarım olduğu sürece herhalde ayağımı uzatıp oturamayacağım bir gün... Sevgili kalıplarım mutfağa girdikçe bana göz kırpıyorlar, ben de bu çağrıya kulak vermeden duramıyorum işte :)


Bu pastamın macerası yine "şu yıldız çiçeği kalıbımı bir kullanamadım" diye düşünüp dururken başladı. Önce oturdum minik minik kestim, yapraklarını şekillendirdim sonra ortaları falan derken oldu yine bir sürü çiçekçikler... Pasta yaparken doğaçlama çalışmaya bayılıyorum, genelde de çizim yapıyorum ki bittiği zaman nasıl görüneceği hakkında bir fikrim olsun. İşte bu maceranın da aşamaları...


Malzemeler-Pandispanya
5 yumurta (oda sıcaklığında, beyazları ve sarıları ayrılmış)
1 su bardağı+1 çorba kaşığı toz şeker
1 su bardağı+1 çorba kaşığı un
1 paket kabartma tozu
1 paket şekerli vanilin
175 dereceye ısıtılmış fırın

Yumurta beyazlarını köpük köpük olana dek çırpalım. İçine toz şeker ve vanilin katıp şeker eriyip bembeyaz olana dek tekrar çırpalım. İçine yumurta sarılarını ekleyelim, karışana kadar çırpalım. Son olarak un ve kabartma tozunu eleyerek ekleyelim ve çırpma teli ya da mikserin en düşük ayarıyla un hemen karışacak kadar çırpalım, kabarmış yumurtaların sönmemesine gayret edelim. Alüminyum folyo ile kapladığımız kalıbımıza dökelim. Isınmış fırınımızda ilk 20 dakika kapağını hiç açmadan pişirelim.

Malzemeler-Krema
2 yumurta sarısı
2 çorba kaşığı un
2 çorba kaşığı toz şeker
2 su bardağı süt (ben light süt kullandım)
1/2 paket şekerli vanilin
1 paket toz krem şanti

Bir tencerede yumurta sarıları, un, şeker ve vanilyayı 1 bardak süt ile ezip iyice karıştıralım, karıştırarak pişirelim. Koyulaşınca ocaktan alıp iyice soğutalım. Toz şantiyi 1 bardak süt ile çırpalım ve dolapta diğer krema soğuyuncaya kadar bekletelim. Soğuyan kremaya krem şantiyi katıp birbirine karışacak kadar çırpalım.

İçi için:
300 gr. dondurulmuş frambuaz (Siz isterseniz başka meyveler, damla çikolata vs. kullanabilirsiniz.)

Pandispanyamızı 4 ayrı parça olacak şekilde bölelim. Her kata krema ve meyve parçaları koyalım. Tüm pastayı tekrar ince bir kat krema ile kaplayarak bitirelim.



Bunlar da pastamı süsleme aşamalarım... Çiçeklerin ortaları için hazırladığım 4 ayrı renk noktacığı, çiçeklerin ortalarına çok az su sürerek yapıştırdım.



Şeker hamurumu açarak pastamı dikkatlice kapladım, küçük parçalardan uzun çubuklar yaparak pastamı süsledim. Son olarak hazırladığım çiçekleri, yaptığım süslerin üzerlerine yapıştırdım.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir