Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Karyoladaki Alina Bebek...



Bir önceki pastamı hatırlıyor musunuz? “Tatil hayali”ni? Hah işte o pastanın sahibi Luda'nın, güzeller güzeli bebeği Alina bir yaşına bastı bugün. İlk yaşını çok güzel bir doğumgünü partisi ile kutladık. Alina'nın hazır alınmış kocaman bir "1" şeklinde pastası vardı ama bu pastayı evlerindeki kutlamada yesinler diye hazırlamak istedim. Umarım beğenmişsinizdir... Sevgili bebeğim Alina'ya Allahtan upuzun ve sağlıklı bir ömür diliyorum...
Malzemeler-Pandispanya(22 cmlik kalıp için)
4 yumurta-Sarıları ve beyazları ayrılmış, oda ısısında
1 su bardağı toz şeker
1 paket şekerli vanilin
1 çay bardağı süt
1 paket hamur kabartma tozu
1 su bardağı un
4 çorba kaşığı kakao
125 gr. eritilmiş soğutulmuş tereyağı ya da margarin

Yapılışı:
Yumurtaların beyazları önce tek başına köpük köpük olana dek çırpılır. Daha sonra toz şeker ve vanilya eklenir, şekerler iyice eriyinceye kadar çırpılır. İçine yumurta sarıları eklenir tekrar çırpılır. Bu aşamadan sonra çırpma teli ya da çatal ile karıştırılmaya devam edilir. Sırasıyla süt, un-kakao-kabartma tozu birlikte elenerek ilave edilir. Yumurtaların sönmemesine gayret edilerek çırpılır. İçine en son yağ eklenip karıştırılır. 170 dereceye önceden ısıtılmış fırında pişirilir. Pastayı yapmadan 1 gün önce yapılıp streçe sarılırsa ve buzdolabında bekletilirse daha kolay katlarına ayrılıyor, ben öyle yaptım.

Malzemeler-Krema
1 paket dr. Oetker çikolatalı-fındıklı crem ole
1 paket (80gr.lık) sütlü çikolata ya da kuvertür
Yarım paket krem şanti
2,5 su bardağı süt (Birazı ile kek ıslatılacak)

Yapılışı:
Crem ole 2,5 su bardağına yakın miktarda süt ile çırpılır. Koyulaşınca içine yarım paket krem şanti boşaltılıp tekrar çırpılır. Sütlü çikolata rondoda çekilir. Kremanın içine dökülür.

Pasta yapım ve süsleme aşamaları:
Pandispanyanın bombeleşen üst yüzeyi tırtıklı bir bıçakla düzlenir. Her iki yanı iki parmak kadar kesilir. Bu kesilen parçalardan birisi yatağın başlığını oluşturmak üzere ayırılır.


Pandispanya iki kata ayrılır.Ara katları sütle ıslatılır. Bolca krema ile doldurulur.
En son pastanın üzeri incecik bir tabaka krema ile sıvanır. Buzdolabında en az 2-3 saat donması için bekletilir.



Pastamı süslemek için her zamanki gibi öncelikle kabaca bir çizim yaptım. Çizime ve istediğim renklere göre hamurumdan parçalar koparıp çeşitli renklerle renklendirdim.


Öncelikle bebeğimi hazırladım, bebeği hazırlarken Debbie Brown’un bebek arabası pastasındaki bebeğin yüz ve ayıcık figüründen, bir de Nur arkadaşımın verdiği bir linkteki bebek gövdesi yapımından yardım aldım.



Daha sonra ayıcık,yastık, biberon ve oyuncakları hazırlayıp temiz bir havlu kağıt üzerinde kurumaya bıraktım.


Bu sırada battaniyeyi hazırladım. Elim kadar açtığım beyaz ve sarı renkli hamurlarımı şerit şerit kestim. Şeritleri hasır örer gibi ördüm. Üzerinden merdaneyle geçip deliklerin kapanmasını sağladım. Pastamın üzerinde durmasını istediğim pozisyonda havlu ve havlu kağıt hazırlayarak battaniyeyi şekil alacak şekilde kuruttum. Oyuncaklara harfler yaptım ve yapıştırdım.



Pastamı pembe renk verdiğim hamurumu açarak kapladım. Yatak başlığını yapmak için ayırdığım kek parçasını krema ile sıvadım ve kaplayıp pastama oturttum.



Başlığın her iki kenarındaki sütuncukları hazırladım. Son olarak hazırladığım figürleri çizimimdeki şekle uygun olarak pastamın üzerine yapıştırdım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir