Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Çiçek Ekmek

Çiçek Ekmek

ÇOK SADE EKMEK...
Fotoğrafta görülen benim ilk başarılı ekmeğim :)
Uzun zamandır evde ekmek yapmak hevesindeydim,hem diğer bloglarda gördüğüm nefis ekmekler gözüme çok hoş göründüğü için, hemde geçen sabah fırından ekmek alırken imalathaneden gelen kedi miyavlamasını duyup, bayılmamak için kendimi zor tuttuğumda, artık ekmek işini becermek zorunda hisettim kendimi.
Devletşah bana basit bir tarif göndererek işe bununla başla dedi, ama ben ne yazıkki iki kez denememe rağmen ekmek yapmayı becerememiştim.(Tarifte problem yok, sadece ben beceremedim.)
Tam vazgeçtim diye düşünürken sevgili
Pınar'ın klubesinde nefis bir çiçek ekmek gördüm.
Tarifi
evrenbal'dan. Tüm cesaretimi toplayıp bir kez daha denedim ve... sonuç müthiş...
Nasıl mutluyum anlatamam. Özellikle eşim ekmeğime o kadar çok iltifat ettiki, neredeyse her gün yapasım geliyor. Şimdiki hedefim cevizli ve zeytinli ekmek yapmak, çok heveslendim çok...

Malzemeler

  • 1 Su Bardağı (200 ml.) Ilık Süt
  • 1 Su Bardağı (200 ml.) Ilık Su
  • 3 Tatlı Kaşığı Kuru Maya
  • 2 Tatlı Kaşığı Şeker
  • 2 Çay Kaşığı Tuz
  • 2 Yemek Kaşığı Sıvı Yağ
  • Un (yaklaşık 4-5 su bardağı)

Yapılışı

  • Bir miktar un, şeker, tuz ve mayayı birlikte eleyin.
  • Su, süt ve yağı ekleyin, karıştırın. Kalan unu azar azar ekleyerek ele yapışmayan bir hamur yoğurun.
  • Hamuru üzeri kapalı olarak sıcak bir ortamda bir saat mayalandırın. süre sonunda hamur yaklaşık iki katına çıkacak.
  • Hamuru bir kez daha yoğurup, havasını alın ve şekil verin.
  • Tepside 15 dk. daha dinlendirin. Üzerine su serperek, susam ile süsleyin.
  • 190 derecede 15-20 dk. üzeri kızarana kadar pişirin.

Not 1: Aslında sevgili Evren ekmeği farklı şekilde yapmış. Su, süt, maya ve şekeri karıştırıp 10 dk. bekledikten sonra hamuru yoğurmuş, ben heyecanla sadece malzemelere bakıp, yapılışındaki ilk satırı atlamışım. Ama yinede ekmeğim güzel oldu. Siz hangi şekilde arzu ederseniz onu uygulayın.

Not 2: Yukarıdaki malzemeler ile fotoğrafdaki gibi üç çiçek ekmek oluyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir