Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Kurabiye Ye # 22 - Üzümlü Kese Kurabiyeler...




Bu ayki etkinliğimizin ev sahibesi Hülya, etkinliğimizin konusu ise anlaşıldığı üzere kurabiyeler... Bakalım ne leziz tarifler çıkacak bu ay... Sevgili Hülya'ya şimdiden kolaylıklar diliyorum ve emekleri ile süprizi için teşekkürlerimi sunuyorum.

Tarif, geçen hafta yaptığım bir tartın, dolgu kreması paketinin arkasından. Ama şekil bizzat orjinal :) Aslında ilk haliyle kalsalardı daha çok keseye benzerlerdi ama sanırım yağ miktarını fazla kaçırdım. Aşağıda verdiğim ölçülerin yarısını kullandım, yağı yarıdan biraz daha fazla koydum, bu haliyle bile 20'ye yakın kurabiye keselerim oldu. İyi ki tam ölçü yapmamışım. Bu leziz kurabiyeler için Dr.Oetker Amca'ya teşekkürlerimi sunuyorum. :))) (Orjinal adı Dolgu Kremalı Kurabiye)


Malzemeler:
2 su bardağı mısır nişastası
3 su bardağı un
1 poşet hamur kabartma tozu
1 su bardağı pudra şekeri
2 yumurta
250 g margarin
1 poşet Dr. Oetker Dolgu Kreması
2,5 çay bardağı soğuk süt
1 su bardağı kuru üzüm
1 çay bardağı fındık kırığı-ben ceviz koydum
1 yemek kaşığı pudra şekeri
1 çay kaşığı tarçın

Yapılışı:
Mısır nişastası, un, hamur kabartma tozu, pudra şekeri, 2 yumurta ve margarini bir kaba alın ve iyice yoğurun. Dolgu kremasını 2,5 çay bardağı soğuk süt ile 2-3 dakika çırpın. Üzerine kuru üzüm, fındık kırığı, 1 yemek kaşığı pudra şekeri ve tarçını ekleyip karıştırın.Hamuru tezgahta yarım cm. kalınlığında açın ve gen,ş ağızlı bir bardak ile yuvarlaklar kesin. İç malzemeden koyup ağız kısımlarına kıvrımlar vererek kapatın.Kıvrımların altını parmaklarınız ile sıkarak hamurun birbirne yapışmasını sağlayın. Yağlanmış veya yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine sıralayın. 160 ºC'ye ısıtılmış fırında 20-25 dakika pişirin.
Afiyet Olsun!


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir