Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Muzlu Pudingli Kurabiye

Muzlu Kurabiye

ETKİNLİK KURABİYE YE #22... BİR TARİF DAHA...
Kurabiye yapmayı zaten çok seviyorum, etkinlik konusu olunca daha bir hevesli oldum. Etkinlikteki kurabiyelerin hangisine bakacağımı, hangisini not alacağımı şaşırdım.
Etkinlik sayesinde yepyeni tariflerin yanısıra, tanımadığım bir çok blogu da öğrenmiş oldum, sanırım en büyük faydası da bu oldu.
Kurabiye'nin tarifini, sitesini çok beğendiğim, sevgili
Ebru'dan aldım, o çileklisini yapmıştı, ben muzlu denedim. Herkes tarafından çok beğenildi, hiç olumsuz eleştiri almadı, bu demek oluyorki, sırada kakaolu, fındıklı, bademli, hindistan cevizli olanları var.
Puding çeşitleri arttıkça kurabiyenin çeşitleride artacak demektir. Kurabiyenin ortasına çukurlar yapmıştım, piştikten sonra çikolata sos dökmek için, ama kabarıpta, çukurlar kaybolunca, bende Dr.Oetker'in dekor şekerinden (Tarçınlı olanından) serptim.

Malzemeler
  • 1 Paket Muzlu Puding (Dr.Oetker)
  • 1 Paket (250 Gr.) Margarin veya Tereyağ
  • 4 Tatlı Kaşığı Pudra Şekeri
  • Un (yaklaşık 3 su bardağı)

Yapılışı
  • Tüm malzemeler ile (puding toz halinde olacak) unu azar azar ekleyerek yumuşakça bir hamur yapın.
  • Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp elinizde yuvarlayın. (Çok bastırmayın, zaten bir miktar yayılıyorlar)
  • Önceden ısıtılmış, 180 derece fırında üzerlerini kızartmadan, yaklaşık 20-25 dk. pişirin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir