Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Gül Sepeti...


İşte aşağıda ipucunu verdiğim son çalışmam. Bu pastayı yayınlamayı beklememdeki sebep bir süpriz içindi. Bugün kayınvalidemin doğumgünü. Kendisi nicedir onun için bir pasta yapmamı istiyordu. Ne hain gelin, bu kadar pasta yapmış ama hiç yedirmemiş mi demeyin, aslında daha önce çok pastamı tattı ama haklı olarak ona özel bir tane olsun istiyordu. Süpriz olarak bir buket çiçek göndersem demiştim, ama sipariş verilince ne gideceği de garanti olmuyor. Ona özel bir pasta istediğini de bildiğimden ikisini biraraya getirdim ve ona blogumdan bir sepet gül yollayayım dedim. :)

Buradan bu pasta aracılığıyla doğum gününü kutlamak istiyorum. Her zaman bana destek olur, özel günlerimi unutmaz, beni hediyelere boğar... Evime misafir olarak gelse bir dakika oturmaz, ağzımdan "canım şunu istiyor" lafı çıksa, ne yapar yapar pişirir. Evine gitsem prenses gibi ağırlar... Anneciğim iyi ki doğdun ve iyi bir evlat yetiştirdin. Allah sana sağlıklı, mutlu ve en önemlisi huzurlu bir hayat versin...


Bu pastamı cuma günü hazırladım çünkü çok yoğun bir koşuşturma içinde vakit ayıramayıp, baştan savma görünmesinden korktum açıkçası. Pastaya hazırlığım 1 haftadan öncesinden başladı. Aslında bu tarz üç boyutlu pastalarda krema olmuyor, bol çikolatalı bir kek pişirilip traşlanarak şekil veriliyor. Ama ben içinde krema olmadığını bilirsem pasta yapmış gibi hissetmeyeceğim için buna bir çare buldum. Pastamın içinde hazır pasta kremasına eritilmiş kuvertür katarak elde ettiğim krema, bir katında muz, bir katında damla çikolata vardı. Kekimi de herzamanki pandispanya tarifim ile kakaolu pişirdim. Pastamı çok az sarı gıda boyası katarak yoğurduğum şeker hamuru ile kapladım yalnız, keke giydirmek çok zor oldu. Kenarlarda biraz problem yaşadım malesef. Güllerin altına döşemek için iki renk yeşil şeker hamurunu karıştırıp rendeden geçirdim. Sap kısmını ise temiz bir plastik çubuğun etrafına şeker hamuru sararak oluşturdum. Sepet görüntüsü verebilmek için hamura bir bıçakla hafif çapraz çizgiler yaptım. Pastayı keserken sepeti yan yatırıp, ince olarak dilimledim. Aşağıda pastamın yapım aşamalarına bir göz atabilirsiniz, resimlere tıklarsanız daha büyük olarak görebilirsiniz.











Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir