Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Kirazlı Pasta

Kirazlı Pasta

KEK Mİ ? PASTA MI?...
Son zamanlarda o kadar çok kek yaptımki, artık beni üzecek bir sonuçla hiç karşılaşmıyorum. Buda beni çok mutlu ediyor.
Ama aynı şeyi henüz pastalarım için söyleyemiyorum. Ya özene bezene yaptığım
pandispanya kabarmıyor, ya keki lezzetli olmuyor, yada sosu çok katı veya çok sıvı oluyor. Sanırım kek ve ekmek denemelerinde olduğu gibi, pasta içinde sürekli deneme yapmam gerekiyor.
Bu pastayı ailemizin
baklava uzmanı sevgili Hülya Abla için yaptım, kendisini geçtiğimiz ay Umre ziyaretine uğurlamıştık, geçen hafta döndü. Hoşgeldin ziyareti yaparken götürmek için hazırladım.
Ufak tefek aksilikler yaşasamda (keki çevirirken ucu kırıldı mesela) keki çok lezzetli ve kabarmış olduğundan sanırım, güzel bir pasta oldu.
Pastayı kirazlı yaptım, hiç
Pınar kirazlı pasta yaparda ben geri kalırmıyım, pastayı sadece kakao ve kiraz ile süslemeyi düşünüyordum ama (ki böyle çok şık olacaktı eminim) hadi biraz renk olsun pasta süsü ve hindistan cevizi serpeyim dedim, ortaya biraz amatör görünüşlü bir pasta çıktı. Sonuç olarak, pasta konusunda biraz daha çalışmam lazım...

Malzemeler

Kek için;
  • 3 Adet Yumurta
  • 1,5 Su Bardağı Toz Şeker
  • 1 Su Bardağı Sıvı Yağ
  • 1 Su Bardağı Süt
  • 2,5 Su Bardağı Un
  • 3 Yemek Kaşığı Kakao
  • 2 Yemek Kaşığı Çekilmiş Fındık
  • 1 Tatlı Kaşığı Neskafe
  • 1 Paket Kabartma Tozu
  • 1 Paket Vanilya
Kreması için;
  • 1 Paket Dr.Oetker Çikolata Sosu
  • 2 Su Bardağı Süt (çikolata sosu pişirmek için)
  • 1 Çay Bardağı Toz Krem Şanti
  • 1 Çay Bardağı Soğuk Süt (krem şanti yi hazırlamak için)
Yapılışı
  • Yumurtaları iyice çırpın, şekeri ekleyip çırpmaya devam edin, krema kıvamına gelince sırayla yağı ve sütü ekleyip bir süre daha çırpın. Ayrı bir kaba elediğiniz un, kakao, neskafe, kabartma tozu ve vanilya'nın içine sıvı karışımı ekleyin ve çırpma teli ile karıştırın. 180 derecede, kürdan temiz çıkıncaya kadar pişirin.
  • Keki soğuması için ızgara üstüne koyun ve soğuyunca ikiye bölün.
  • Kekin iki parçasınıda 1 çay bardağı vişne suyu ile ıslatın.
  • Krem şantiyi hazırlayıp biraz sertleşmesi için dolaba koyun.
  • Çikolata sosunu üzerinde yazan tarifle (ben mikrodalgada pişiriyorum) 2 su bardağı süt ile pişirin.
  • Çikolata sos soğuyunca, krem şantiyi ekleyip, çırpma teli ile karıştırın.
  • Sosun yarısını pastanın ortasına sürün ve ikiye böldüğünüz kirazları dizin.
  • Kekin diğer yarısını kapatarak, kalan sosu üzerine yayın.
NOT : Kakao olarak Dr.Oetker'in kakaosunu kullanıyorum, gerçekten çok lezzetli bir kakao. Kekin kasede kalan hamurunu yemeyi zaten çok seviyorum, bu sefer itiraf ediyorum, kabı tamamen sıyırmayıp, puding yer gibi yedim :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir