Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Kakaolu Elma Kurabiye

Kakaolu Elma Kurabiye

KOMŞU BLOGLARDAN DENEMELER...
Gün içinde gezdiğim bloglardan fırsat buldukça defterime notlar alıyorum, kimi zaman tarifleri, kimi zamanda farklı sunumları, hem defterimde, hemde hafızamda biriktirmeye çalışıyorum.
Örneğin; sevgili
Şaziye'nin blogu benim için tam bir mayalı tarifler cenneti, onun meşhur Katmer Poğaçası'nı bilmeyen, hatta denemeyen kalmadı sanırım. Bende sıklıkla yapıyor ve sayesinde bolca övgüler alıyorum.
Sevgili
Safran'ın sitesinden de iki kurabiye seçip yaptığımı söylemiştim.
Tatlı Pastane Kurabiyesi ve Ahşap Desenli Kurabiye .
Bake Shop gezimizde, Ayşem
'in birbirinden güzel kalıpları arasından çok zor seçim yapmış ve elma ile lale kalıpları almıştım. Hatta yeşil saplı, kırmızı elmalar ve yeşil saplı kırmızı laleler yapacağım diye, gıda boyasıda aldım ama baktım hediye kurabiye götürebileceğim bir davet yok, yaz nedeniyle gelen giden de olmayınca, renkli kurabiye fikrini erteledim. Bir yandan kalıpları kullanmayı da çok istiyordum, bende Ahşap Desenli Elma'lar yaptım :)
Son zamanlarda bir çok yazımda, "Aslında şunu yapacaktım ama bu oldu.", "Böyle yaptım ama sonradan düşündüm, şöyle olsa daha iyi olurdu." cümlelerini ne kadar da çok kullanmışım. Sonuç olarak, benim için mutfağa girişteki düşünceler ile çıkan sonuçlar hep farklı oluyor.

Bu konuda sizden önce ben bir özeleştiri yapmak istedim.
Kurabiyelerin yapılışını,
Safran çok detaylı bir şekilde anlatmış, bende onun gibi rulo yapıp, fazla burkmadan, iki hamuru renkleri karışmayacak şekilde, nazikçe yoğurarak alaca desenini elde ettim, birde tadı benim damak tadıma göre az tatlı geldi, sizde tatlı kurabiye seviyorsanız şeker miktarını biraz arttırın derim.

Malzemeler
  • 100 Gr. Margarin yada Tereyağ
  • 4 Yemek Kaşığı Sıvı Yağ
  • 2 Yumurta
  • 4 Yemek Kaşığı Süt
  • 2 Yemek Kaşığı Kakao
  • 1,5 Çay Bardağı Şeker
  • 3 - 3,5 Su Bardağı Un
  • 1 Paket Kabartma Tozu
  • 1 Paket Vanilya
Yapılışı

  • Kakao hariç diğer malzemeler ile hamur yoğurun (unu azar azar ekleyin) hamuru ikiye ayırıp, yarısına kakao ekleyin. Hamurları rulo yaparak, burkun ve oklava ile açın.
  • Kalıpla şekil vererek, 170 derece de ısınmış fırında 20-25 dk. kadar pişirin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir