Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Arkadaşlar ile Akşam Yemeği

Ayşem-Selen Akşam Yemeği

EN ŞİRİN (E) ve EN ŞEKER(İM) SOFRA...
Dün gece evimizde yine muhteşem bir gece yaşandı.
Şirine'm, eşi, Sarı şeker'im, dino ve bebi... Evimde değil de, Alice harikalar diyarındaydım sanki. Sohbetler, kahkahalar, bebi'nin koşuşturması her şey o kadar güzeldiki. Hiç bitmesin istedim dün gece, ama bitti.
Biz çoktan kaynaşmıştık da, eşlerin sohbeti görülmeye değerdi, biz nasıl ilk görüşmemizde birbirimizi tanıyor gibi olduysak, aynı şey onlar içinde geçerliydi. Nasıl tanıştık, nasıl evlendik, kayınpederler ile neler yaşandı, bir bir ortaya döküldü. Eşlere blog dünyası hakkında bilgiler verildi :) Tabiki sohbete zaman yetmedi, en kısa zamanda bu ortamın bir pazar kahvaltısında tekrarlanması, böylelikle daha uzun sürmesine karar verildi.
Selen'cim, Ayşem'cim; sizi çok sevdim ve bir blog sahibi olmaya karar verdiğime, en çok bana sizleri kazandırdığı için seviniyorum...
Ayrıca bebi'nin yüz ifadesine bakarmısınız, nasılda alışmış, önce fotoğraf çekilecek, sonra yemek yenecek olayına. Hangisinden başlasam diye plan yapmakta :)

Soframızdaki Lezzetler;

Ayşem-Selen Yemekler

Patlıcan salatasını bu kez her zaman yaptığım gibi değil, sevgili Münevver Abla'nın yaptığı gibi hazırladım. Piknik'te koca bir tabak yemiş ve tarifini istemiştim kendisinden. Patlıcanları, domatesi ve biberi ayrı ayrı közleyerek doğradım ve zeytinyağı, tuz ve 1/2 limon suyu ekledim. (Soğan ve sarımsak koymadım) Muhteşem oldu, artık bende patlıcan salatası yapabiliyorum :)

Ayşem - cheesecake
Ayşem'ciğimin getirdiği muhteşem cheesecake. İltifat olsun diye, söylemiş olmak için söylemiyorum inanın ben bu güne kadar, bundan daha güzel bir pasta yemedim, gecenin yarısı koca bir dilim daha kesip yedim, düşünün artık. Tarifi sayfasında...

Ayrıca Ayşem'ciğim bize hediye olarak muhteşem bir pasta tabağı getirmiş. Geçenlerde eşimle çarşıda dolaşırken, ne zamandır ayaklı pasta tabağı istediğimi ama gönlüme göre bir model bulamadığımı anlatıyordum, Ayşem beni duymuş sanki ve bu güzel tabağı getirmiş bana. Sarı Şeker'im ben sana artık daha ne diyeyim, teşekkürler o kadar yetersizki...

Ayşem - Kurabiyeler

Bunlarda Bebi'nin bize getirdiği kurabiyeler :) henüz yemeye kıyamadım, vazonun içinde durmaktalar, ne zaman kıyıp da yeriz hiç bilmiyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir