Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Fındıklı Mahlepli Kurabiye

Mahlepli Kurabiye

100.YAZI ...
Hafta sonu kahvaltı etkinliği için
Patatesli Çörek yaparken, bir yandan da dergiyi karıştırmaya devam ediyordum, henüz kahvaltı da etmediğimden sanırım, hepsi gözüme çok güzel görünüyordu.
Hatta şekerpare,
revani gibi kurabiye ve kek şeklinde şerbetli tatlıları sevmediğim halde, onlar bile gözüme güzel gözüktü :)
Sonuçta, çörekler fırından çıkıncaya kadar birde kurabiye yapayımda, bir tatlı bir tuzlu çeşidim olsun diyerek mahlepli tatlı kurabiyeleri yapmaya karar verdim. Mahlepi hep tuzlu tariflerde denemiş ve neredeyse haftada bir
Mahlepli Tuzlu Kurabiye yapan biri olarak tatlı kurabiyedeki halinide çok merak ettim doğrusu. Tarifin orjinalinde ceviz vardı, ben evde hazır kavrulmuş fındık olduğu için fındık ile yaptım.
Hamurunda ise neyi eksik yada fazla yaptığımı bilmiyorum ama bir türlü toparlayamadım ve şekil vermeden koparıp, tepsiye dizdim. Kurabiyeler, inanılmaz lezzetli, kıyır kıyır ve sanki içinde tahin varmış gibi oldular. Tavsiye ederim.

Malzemeler

  • 3 Adet Yumurta Sarısı
  • 6 Yemek Kaşığı Toz Şeker
  • 100 Gr. (Yumuşamış) Margarin
  • 1/2 Çay Bardağı Sıvı Yağ
  • 1 Yemek Kaşığı Mahlep
  • 1 Paket Kabartma Tozu
  • 1 Paket Vanilya
  • Un (yaklaşık 4 su bardağı)
  • 1 Su Bardağı (iri çekilmiş) Fındık

Yapılışı

  • Yumurta sarısı ve şekeri, mikser ile şeker eriyene kadar çırpın.
  • Margarin, sıvı yağ, vanilya ve mahlep'i ekleyerek çırpmaya devam edin.
  • Fındığın 2/3'ünü ve azar azar un ekleyip, hamur haline getirin.
  • Hamurdan parçalar koparıp, fındığın geri kalanına batırın ve yağlı kağıt serili tepsiye dizin.
  • Önceden 180 derecede ısıttığınız fırında, 20-25 dk. kadar pişirin.

NOT: Aranızda benim gibi düşünen varmı bilmiyorum ama, Balküpü marka şeker, adı gibi gerçekten balküpü. Tariflerdeki ölçüleri bire bir uyguladığım zaman bana göre çok tatlı oluyor, bu nedenle ölçüleri biraz azaltıyorum. Kurabiyelerde, bunu unutarak dergideki ölçüyü uyguladım ama sonuçta çok tatlı kurabiyelerim oldu. Sizde balküpü kullanıyor ve benim gibi iç bayıltan tatları sevmiyorsanız, kurabiyeleri 5 yemek kaşığı şeker ile yapmanızı öneririm.

Mahlepli Kurabiye - Tatlı

MAHLEPLİ ŞEKERPARE
Yukarıda da uzun uzun anlattığım gibi, çok tatlı yiyecekleri sevmediğimden, bu kurabiyeler bana çok tatlı geldi.
Bende, bir cezvede bir su bardağı su ve bir esmer şeker ile ılık bir şerbet hazırladım. Kurabiyeler henüz sıcakken yedi sekiz tanesini alıp, ılık olarak üzerlerine gezdirdim. Tam tahmin ettiğim gibi mis kokulu, kıtır fındıklı şekerparelerim oldu :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir