Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Gönül Dostları Etkinliği

EN GÜZEL ETKİNLİK...
Geçtiğimiz haziran ayında bloglarda bir banner dikkatimi çekti. "Gönül Dostları"... Banner'i izleyince, sevgili Sevda Mavisi'nin düzenlediği bu güzel organizasyona ulaştım. Yazıyı okur okumazda katılmaya karar verdim.Oyun, bana eskiden çalıştığım şirkette her yılbaşı yaptığımız hediye çekilişlerini anımsattı, her yıl heyecanla "acaba kim kime çıkmış?, bana kim hediye alacak acaba?" diye merak içinde bir hafta geçirirdik. Yanlış hatırlamıyorsam, bir kere de lise de iken buna benzer bir çekiliş yapmıştık. Oyuna katıldıkdan sonra, içimde aynı heyecan yine başladı, hediyeler gönderilmeye başlandıktan sonra, kapıya gelen her kargo'da sevinip, içinden iş ile ilgili bir şeyler çıktığında hayal kırıklığına uğradım.
Derken, bir gün (tam da vaktinde) hediyem geldi, ne kadar sevindim anlatamam, hem kimin gönderdiğini, hem de içinde ne olduğunu bilmediğim kocaman bir paket... Çok heyecanlandım.
İlk anın şaşkınlığını üzerimden atınca, hızlıca paketi açmaya başladım ve resimlerde gördüğünüz hediyelerime kavuştum.

Sevgili Hülya, benim çay yada kahve ile birlikte mutlaka bir kurabiye yada kek yemeyi sevdiğimi biliyordu sanki... Tabak ve fincanım o kadar hoşuma gittiki, bu güne kadar blogumda fon olarak kullanmamak için kendimi zor tuttum.

Hülya'cığımın hediyeleri bitmemişti, ikinci paketi açtığımda ise gördüğünüz bu sanat eseri ile karşılaştım, çalıştığı yer olan Çanakkale Seramik'in özel koleksiyonunda yer alan çok şık bir tabak... Tabağı, evden daha fazla zaman geçirdiğim yer olan, işyerimdeki odamda, sehpanın üzerine yerleştirdim, daha fazla göreyim diye...

Mutlaka söz etmem gereken en önemli bölüm ise, Hülya'cığımın bana elleri ile yazdığı mektup. Beni en çok sevindiren ve duygulandıran kısım ise burası idi. Gözlerimin dolduğu an. Kendimi bildim bileli hiç el yazısı ile yazılmış bir mektup almamıştım, üstelik son yıllarda gelişen teknoloji yüzünden bayram kartları tarihe karışmış, kandil ve özel günler sadece sms ve mail ile kutlanır olmuşken, bu mektup bana ilaç gibi geldi desem, hiç abartmış olmam. Mektup masamın üzerinde duruyor ve ben zaman zaman açıp okuyorum.

Beni çok mutlu eden birbirinden güzel hediyelerin ve de harika mektubun için çok teşekkür ederim Hülya'cım.

Gönül Dostları etkinliğini düşündüğün ve bizlere yepyeni arkadaşlar kazandırdığın için bir kez daha teşekkürler Sevda'cım... Emin ol, etkinlik amacına ulaştı... Çanakkale'ye yolum düştüğünde arayacağım bir dostum var artık...

Benim kime hediye gönderdiğimi merak ediyorsanız; Bir Demet Fesleğen blogunun sahibi, sevgili Eda'ya... Umarım hediyesini beğenmiştir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir