Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Meyveli Turta

Meyveli Turta

TURTA DENEMELERİ & 2
Uzun zamandır aklımda meyveli turta yapmak vardı, ama evde benden başka kimse yemeyeceği için, misafir gelmesini bekliyordum.
Nihayet pazar günü annemlere kahvaltıya giderken yaptım ama bu güne kadarki en maceralı çalışmam oldu:)
Sadece başarılı çalışmalarımızı değil, hayal kırıklıklarımızıda, sonraki denemelerde tavsiye olması için paylaşmamız gerektiğini düşündüğümden turtayı yayınlamaya karar verdim.
Tarifi Sofra dergisinden aldım, beni şimdiye kadar hiç yanıltmadı,
Kabaklı Salata, Mini Tart ve Tiramisu en sık yaptığım lezzetler aynı dergiden.
Bademli turta tarifi ne zamandır gözüme çok hoş görünüyordu, sırf bu yüzden son zamanlarda yediğimiz bütün kayısıların çekirdeklerini biriktirdim ve badem elde ettim:)
Ama turtayı sabah sabah yaptığımdan sanırım, un yerine yanlışlıkla 1 fincan nişasta koydum (Evde üzeri yazılı olmayan tek kavanoz olan nişastayı tadına bakıp un sanarak eklemişim :(
Bu nedenle kurabiye kıvamında çok sert bir tart hamuru oldu, siz verdiğim ölçüler ile yaparsanız ve kalıbıda katı yağ ile yağlarsanız, güzel bir turta hamuru olacağından eminim,ama ben bir dahaki sefere
Mini Tart hamurunun içine badem yada fındık koyarak yapacağım.
Kremasının tarifini sevgili Burcu'dan aldım ve içine bir limon kabuğu rendeledim, mükemmel oldu.
Ayrıca aldığım hazır tart jölesi meyvelerin üzerinde deniz anası gibi durduğundan,
Jöleyi'de Burcu'nun tarifi ile hazırladım, hazıra göre çok daha iyi oldu ama hayalimdeki şeffaf görüntü yine olmadı. Bu konuda önerilerinize açığım...

Malzemeler

Tart Hamuru için;
  • 3 Fincan (Türk Kahvesi Fincanı) Pudra Şekeri
  • 1 Su Bardağı + 1 Fincan Un
  • 1 Fincan Çekilmiş Badem
  • 150 Gr. Margarin yada Tereyağ
  • 1 Yumurta Akı

Krema için;

  • 1,5 Su Bardağı Süt
  • 1 Çay Bardağı Toz Şeker
  • 1/2 Çay Bardağı Un
  • 1 Tatlı Kaşığı Buğday Nişastası
  • 2 Yumurta sarısı
  • 1 Çay Kaşığı Vanilya
  • 1 Limon Kabuğu Rendesi

Tart Jölesi için;

  • 1 Çay Bardağı Su
  • 1 Yemek Kaşığı Toz Şeker
  • 1 Yemek Kaşığı Nişasta

Yapılışı

  • Tart hamuru malzemelerini yoğurun ve yağlı kağıt serdiğiniz tart kalıbına elinizle bastırarak yayın. Üzerine yağlı kağıt serin ve iki avuç fasulye serpin (kabarmaması için) 180 derece ısıtılmış fırında 20 dk. pişirin. Fırından çıkarıp kağıdı ve fasulyeleri alın, üzeri kızarıncaya kadar pişirin.
  • Krema malzemelerini muhallebi yapar gibi pişirin kaynayınca altını kapatın ve karıştırarak soğutun. Ilınmış olan hamuru kağıdından çıkarıp düz bir tabağa alın ve kremayı yayın.
  • Kremanın üzerine istediğiniz meyveleri dizin.
  • Tart jölesini karıştırarak pişirin ve yine karıştırarak soğutun, meyvelerin üzerine dökün.


Not: Bu yazı'dan sonra kısa bir tatile çıkıyorum. Eşimle hala yapamadığımız balayını gerçekleştireceğiz inşallah. Kendimi bir süredir nöbetçi blogger :) ilan etmiştim ama, biyolojik saatim beni tatil tatil diye uyarmaya başladı. Sadece 5 gün sonra; tatil anıları, fotoğraflar ve yeni tarifler ile burada olacağım. Sevgiler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir