Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Patatesli Çörek

Patatesli Çörek

YE #25 KAHVALTI...
Aslında kahvaltı etkinliği için çok farklı düşüncelerim vardı, fırında peynirli ekmek yapmayı düşünüyordum ama bir türlü fırsat olmadı,
Fırında Sucuk yazımda söylediğim gibi kahvaltılarda dilim ekmeklerin üzerine ya zeytinyağ ve baharatlar ile karıştırdığım beyaz peyniri sürerek fırına veriyorum yada sucuk.. Her ikiside çok güzel oluyor, hatta ekmekleri kızartıp, yağını çektirdikten sonra rendelenmiş kaşar, salam ve mayonezi karıştırıp ekmeklerin üzerine sürdüğüm bir tarif varki nefis oluyor, en kısa zamanda yapıp sizlerle paylaşacağım.
Hafta sonu, 12 yıllık tarihi eser kıvamındaki Sofra dergimden Patatesli Çörek yaptım, her dergiyi karıştırdığımda gözüme çarpıyordu bu çörekler ama erteliyordum sürekli fazla miktarda oluyor diye, dergide pastırmalı ve peynirli yapılmıştı, ben patatesli yaptım, diyebilirmki gönül rahatlığı ile sonuç; muhteşem... Kahvaltıya yapın, beş çayına yapın, hediye yapın götürün. Benim her misafir geldiğinde çayın yanına yapacağım bir tuzlu tarifi oldu kendileri...
Kahvaltı etkinliği için ev sahibi
Lezize'ye teşekkür ediyor ve kolaylıklar diliyorum.

Malzemeler
  • 1 Su Bardağı Sıvı Yağ
  • 1 Su Bardağı Yoğurt
  • 125 Gr. Margarin
  • 1 Çay Kaşığı Tuz
  • 1 Tatlı Kaşığı Mahlep (Ben ekledim)
  • 1 Adet Yumurta Akı (Sarısı üzerine sürülecek)
  • 1 Paket Kabartma Tozu
  • Un

Yapılışı

  • Tüm malzemeler ile, önce sıvı malzemeleri çırpıp sonra toz malzemeleri karıştırıp birlikte eleyerek, yumuşakça bir hamur yoğurun. Hamuru dinlenmeye bırakın.
  • 4 Adet orta boy patatesi tuzlu suda 15-20 dk. haşlayın, (çok hamur gibi olmasın). Patatesleri rendeleyin ve biraz sıvı yağ ile 4-5 dk. kavurun. Altını kapatınca 2 yemek kaşığı süt ve tuz, karabiber, kırmızı biber ekleyin.
  • Hamuru 3 parçaya bölün ve dikdörtgen şeklinde açın, (çok ince açmanıza gerek yok) ortasına malzemeyi koyun ve yanlardan kapatın. Üzerine yumurta sarısı sürün ve çörek otu ile susam serpin.
  • 190-200 derecede altı, üstü kızarana kadar pişirin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir