Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Çikolatalı Pastalara Devam...

Hüznüme ara verdim, pasta yapmaya devam ediyorum. Kaderden kaçış yok nasıl olsa :)

Dün sevgili arkadaşlarım Aylin ve Oya ile biraraya geldik. Buluşma saatinden önce biraz kitapçı gezdim ve ne zamandır çalışmak istediğim tarza uygun bir kitap ele geçirdim. Kitapta sadece çikolata eriterek ve bu çikolatalara çeşitli yöntemlerle şekil verilerek yapılan pastalar var. Hemen kapağında yer alan pastanın, Acemi Şef versiyonunu tasarladım kafamdan. Aslında pastanın üzerine kakaoya bulanmış trufler konulmuştu, ama benim de yeni aldığım traşlama çikolatalarını kullanmaya ihtiyacım vardı ;)

Tarife geçmeden önce pastam ile ilgili ufak bir not düşmek istiyorum. Bugüne kadar pastalarımın yapım aşamalarını güç bela (ve makinemin üzerinde bilumum yiyecek artığı bırakarak) tamamlardım. Bu sefer sevgili dostum Gülsen bana asistanlık yaptı ve harika fotoğraflar çekti. Gecenin bir saatinde fırlayıp yardıma gelen canımcığıma ithaf ediyorum bu pastayı ;)
Pastamda her zamanki pandispanyamı kullandım ve 23 cm'lik kalıpla kakaolu olarak pişirdim. Kreması için 200 gr. sıvı kremaya, 200 gr. bitter çikolatayı ekledim ve benmari usulü, eriyinceye kadar karıştırdım. Daha sonra dolapta iyice soğutup mikser ile katılaşıncaya kadar çırptım. Hazırladığım kremayı ikiye ayırdım. 1 paket krem şantiyi 1,5 çay bardağı soğuk süt ile çırpıp önceki hazırladığım kremanın yarısı ile tekrar çırptım. Bu karışımı pastanın içinde kullandım, kalan krema ile pastanın dışını sıvadım. Pastamın içinde iç malzeme olarak frambuaz vardı.



Pastanın üst süslemesi için beyaz çikolatayı kurabiye kalıplarımdan biriyle traşladım. Oluşan şekilleri bir tabakta biriktirdim.



Ayrıca 170 gr. bitter çikolatayı benmari usulü erittim, yağlı kağıdın üzerine koyduğum asetat kağıtlarına eşit miktarda döktüm. Bir spatula yardımı ile ince bir tabaka olacak şekilde eşitçe yaydım. Asetat kağıtlarını buzdolabında yarım saat beklettim. Donan çikolatayı asetattan dikkatlice ayırıp gelişigüzel kırdım.


Kırdığım parçaları krema kaplı pastanın kenarlarına yapıştırdım. Dağılmamaları için temiz bir kurdele yardımı ile bağladım. Önceden hazırladığım beyaz çikolataları üstteki boşluğa doldurdum ve üzerlerine, bir çay süzgeci yardımı ile kakao eledim.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir