Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

İftar Sofrası 2007- (2)

Mini İftar - 2007

ÇEKİRDEK AİLE İFTARI...
Eşimin ailesi sayesinde hafta sonu iftar sofralarımız mini bir düğün kalabalığında geçiyor diyebilirim.
Bu sofraları da eğer iftardan önce fotoğraf çekme şansımız olursa sizlerle paylaşacağım. Bu gün hafta içi eşimle yanlız yaptığımız iftarlardan birini, hatta evli olarak ve başbaşa yaptığımız ilk iftar sofrasını sizlerle paylaşmak istedim. Geçen hafta başında havalar henüz soğumadan balkonda yapalım ilk iftarımızı dedik, sonra da havalar soğuyunca bir daha yapamadık.
Yani bu iftar sofrası bir çok anlamda ilk lerin ve son ların sofrası oldu :)

Mini İftar Soframızda;
Soframızda ayrıca benim ekmek makinemle yaptığım ilk ekmek olan Fransız ekmeği, zeytinyağ ve Kilis'ten gelen ev yapımı zahter karışımı vardı.

Mercimek Çorbası

MERCİMEK (EZOGELİN) ÇORBASI...
Mercimek çorbasının yapımını Fatoş'tan öğrenmiştim. Evlenmeden önce de, evde çorba yapılacaksa ben hep bu çorbayı ister ve çoğu zamanda kendim yapardım. Evlendikten sonra, benim güzelim mercimek çorbası deyim yerindeyse mutasyona uğradı :)
Eşim, soğan sevmediği için ilk önce içinden soğan çıkarıldı, sonrakinde "tatlı olmuş" dedi ve havuç çıkarıldı, son olarak "kıvamını bozuyor" dediği için patates de çıkınca çorba kuşa döndü :)
Bende uzun zamandır mercimek çorbası yapmıyorum bu nedenle :) Gündüz vakti oruçlu olmanın etkisi ile aklıma düştü bu çorba. Kendi usulüm ile yaptım ve doya doya içtim :)

Malzemeler
  • 2 Çay Bardağı Kırmızı Mercimek
  • 1 Adet (Küçük Boy) Kuru Soğan
  • 1 Adet (Küçük Boy) Havuç
  • 1 Adet (Küçük Boy) Patates
  • 1/2 Çay Bardağı Sıvıyağ
  • Tuz
  • Kuru Nane
  • Pul Biber 
Yapılışı
  • Kırmızı mercimeği yıkayın, soğan, havuç ve patatesi de irice doğrayarak, tüm malzemeleri, yaklaşık 1,5 Lt. suda ile birlikte haşlayın.
  • Mercimekler sararıp dağılmaya başladığında, ocağın altını söndürüp, tencerenin içinde parçalayıcı ile karışımda tane kalmayacak şekilde çekin.
  • Ayrı bir tavada sıvı yağı kızdırın, kızınca altını kapatıp pul biber ve naneyi ekleyin.
  • Altı kısık olarak yanmakta olan çorbanıza yağı dökün ve hafifçe karıştırıp altını kapatın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir