Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

İftar Sofrası 2007 - (4)

Aile İftarı 2007

ÇEKİRDEK AİLE İFTARI :)
Bir önceki yazımda eşimle yaptığımız
iki kişilik iftarımızdan bahsetmiştim. Hafta sonu ise eşimin ailesi, iki amcası ile ailesi ve benim ailemden oluşan, 18 kişilik çekirdek sülalemiz :) bizim evimizde iftar için toplandık.
Benim için bu iftar daveti çok özel ve anlamlı idi çünkü evimizde akrabalar ile ilk iftar daveti olacaktı.
Yemek.Name dergisinin Eylül sayısında da anlattığım gibi; ayların hatta yılların nasılda su gibi akıp gittiğini, özel günlerden anlıyorum. Geçen yıl bu zamanlar nikaha iki ay kalmıştı, ev arama telaşı, gelinlik provaları, davetiyelerin, nikah şekerlerinin tasarlanması nedeniyle sürekli bir koşturmaca yaşıyorduk. Bu telaş içindeki güzellik ise iftar sofraları idi. Bütün gün eşya seçmek ve benzeri işlerle uğraştıktan sonra, özenle hazırlanmış iftar sofralarında ağırlanmak bütün yorgunluğumuzu alıyordu.
Ben iftara gitmeyi de, iftar da misafir ağırlamayı da o kadar çok seviyorum ki, sırf aile büyüklerimizi ve arkadaşlarımızı evde iftar sofralarında ağırlamak için nikah tarihimizi Eylül ayına almak adına çaba sarf etmiş, olmayınca da çok üzülmüştüm. Zaman su gibi aktı ve işte yine Ramazan geldi, ben “her işte bir hayır vardır” sözüne bir kez daha inandım, çünkü nikahımızın Eylül’de olmaması hem bize hazırlıklar için zaman kazandırdı, hem de ben mutfak acemiliğimden kurtulup, güzel yemekler pişirebilmeye başladım.
İftar davetimiz için günler öncesinden herkesin damak zevkini ayrı ayrı düşünerek, bir liste oluşturdum ve eğer gecenin sonunda gelen yorumlar doğruysa bu işten de anlımın akı ile çıktım. :)

İftar Soframızda;
  • Tarhana ve Yayla Çorbası
  • Patatesli, Havuçlu Bezelye Yemeği
  • Tavuklu Pilav
  • Domates Soslu Karışık Kızartma
  • Peynirli Sigara Böreği
  • Mevsim Salata
  • İftariyelikler (Peynir Tabağı, Zeytin, Zahter, Kuru Yemiş ve Kuru Meyveler)
  • Çiğ Köfte (Siret Yenge'den)
Tatlılar;

Aile İftarı 2007

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir