Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Zeytinyağlı Taze Fasulye

Zeytinyağlı Taze Fasulye

YAZ SOFRAMIN BAŞ TACI...
Zeytinyağlı taze fasulye için, çok iddalı bir başlık attığımı düşünüyorsanız, yanılıyorsunuz. Çünkü bütün yaz boyunca her zaman sofrada olsa hayır demeyeceğim bir yemektir kendileri.
Evlenene kadar annemin yaz boyunca neredeyse haftada iki sefer yaptığı ve doya doya yediğim bir yemek iken, evlendikten sonra bir Kilis evladı olan eşimin,
"Soğuk yemek olurmu?", "Salçasız yemek nasıl olurki?" sözlerinden dolayı bir kez bile yapmamıştım.
Balık Sofrası'na mezeler hazırlarken, o kadar canım istediki "Kimse yemezse ben yerim" diyerek çok az miktarda pişirdim. Soframızda en çok iltifat alan çeşitlerden oldu ve eşim tabağına ikinci kez isterken şöyle dedi; "E ben bu şekilde yerim ki, gayet güzel" !!
Bu kelimeleri duyduğuma sevinemedim bile, çünkü tarih Ağustos sonu idi :( Koca bir yazı, en sevdiğim lezzeti tatmadan geçirmiştim. Açığı kapatmak adına son haftalarda tam dört kez yaptım, yedim, yedirdim. Çok mutluyum.

Malzemeler
  • 300 Gr. Taze Fasulye
  • 2 Adet (Orta Boy) Domates
  • 1 Adet (Orta Boy) Soğan
  • 1 Çay Bardağı Zeytinyağ
  • 1 Çay Bardağı Su
  • 2 Çay Kaşığı Tuz
  • 2 Tatlı Kaşığı Toz Şeker
Yapılışı

  • Taze fasulyeleri yıkayıp, kenarlarını alın ve ortadan ikiye bölün.
  • Yüksek olmayan bir tencereye (Karnıyarık tenceresi diye bilinen tencere) önce fasulyeleri, sonra kabuklarını soyup irice doğradığınız domatesi ve diğer malzemeleri yayın, güzelce karıştırın.
  • Önce orta ateşte, kaynamaya başlayınca çok kısık ateşte fasulyeler sararıp, yumuşayıncaya kadar pişirin.
  • Yemek ılınınca buzdolabına koyun ve mümkünse en az 2-3 saat sonra servis edin. Yemek ne kadar soğuk ve dinlenmiş olursa o kadar güzel oluyor.

NOT 1: Fasulye miktarındaki 300 gr. biraz komik oldu farkındayım ama ben fasulyeyi, marketten tek tek seçerek ve göz kararı miktarda alıyorum. Yayınlamak için miktarını merak edip, fişlere baktım, çok ilginç ama tam 3 sefer 310 gr. satın almışım. :) Siz aynı malzemeler ile yarım kg.dan da yapabilirsiniz, yeterli olacaktır.

NOT 2: Yemekteki şeker miktarı fazla geldiyse, damak tadınıza göre azaltabilirsiniz. Ben
Zeytinyağlı Dolma'yı da, Taze Fasulye'yide biraz tatlı sevdiğim için şekeri bol tutuyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir