Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Bayram Tatlıları

Şam İşi Tatlısı

RAMAZAN BAYRAMININ ARDINDAN...
Dolu dolu geçen bir ramazan ayının ardından, ziyaretler anlamında da çok yoğun bir bayramı geride bıraktım. Sadece büyüklerimizi ziyaret ederek, onları mutlu ettiğimiz bir bayram değil, aynı zamanda, iftarlar nedeniyle hissettiğim yorgunluğu da üzerimden attığım, kısacası iyice dinlendiğim mini bir tatil şeklinde geçti bu bayram benim için...
Bayram sabahı, eşimin bayram namazından gelmesi ve ikimizin bayramlaşması ile başladı, annemlerde, babam kardeşim ve anneannem ile yaptığımız güzel kahvaltı ile devam etti. Daha sonra kayınvalidemlere geçtik, sırayla amcaları ve dayıları ziyaret ettik, ben her bayram olduğu gibi kendimden bir yaş küçük kardeşime ve kuzenlerin tamamına elimi öptürdüm:)
Bayram ziyaretleri yaparken, birbirinden güzel tatlılar ve çikolata ikram edildi bize, tabi oruçtan yeni çıkmış midelerimiz buna dayanamadı, ben bu sefer ucuz atlattım ama eşimin midesi bozuldu ve bayramın son iki gününü rahatsız geçirdi:(
Bayram boyunca bizi en çok mutlu eden ikram ise Ayşe yenge'nin bir kase kuruyemişi oldu :) Koca bir kase kuruyemişi bu kadar iştahlı yiyeceğim hiç aklıma gelmezdi, onca tatlının arasında ilaç gibi geldi sanki:)
Ben bu bayram, ziyaretlerimiz için ev yapımı bir şeyler hazırladım ama planladığım gibi herkese ayrı ayrı bir çok çeşit yapamadım ne yazıkki, biraz tembelliğim tuttu sanırım, sadece annelere götürmek üzere tatlı ve ikramlık hazırlayabildim, ama kayınvalidemler ailenin büyükleri olduğu için yaptıklarımı tüm akrabalar tatmış oldu:)
Yaptıklarımı sizlerle ancak bayram sonrası paylaşabiliyorum, kusura bakmayın ama bir sonraki bayram için fikir olabilir diye düşündüm.

Şam İşi Tatlısı

Yemek.Name'nin Ekim sayısı için yaptığım şam işi tatlısını, Portakal Ağacı'ndan esinlenerek biraz süsledim bu bayram. Akşamdan hazırladığım tatlıdan, sabah bir su bardağı yardımı ile yuvarlaklar çıkardım. Kalan kırıntıların üzerine bir tatlı kaşığı kakao ve bir tatlı kaşığı hindistan cevizi koyarak yoğurdum ve elimle köfte şekli vererek üzerlerine yerleştirdim. Üzerine bir parça kaymak ve ceviz koydum, çok şık bir sunum oldu ve tadan herkes çok beğendi.

NOT : Tatlının üzerine su bardağını batırdığınızda, tatlının bardağın içinde kalma ihtimali var, bu durumda benim yaptığım gibi ağlamaya başlamayın ! Bardağı tatlının üzerine hafifçe bastırarak yuvarlak şeklinin çıkmasını sağlayın ve yuvarlağı bıçakla keserek, spatula yardımı ile çıkarın.

Hurmalı Truff

HURMALI TRUFF
Bu şık truff'ları da sevgili
Devletşah'ta gördüm ve ramazan ayının daha başında yapmayı aklıma koydum. Hem görüntüsü çok hoş oldu, hem de evdeki hurmalar değerlenmiş oldu. Ayrıca bayram boyunca sürekli şeker yiyen çocukların midesine de sağlıklı bir şey girmiş oldu:)

Malzemeler
  • 2 Paket Hurma
  • 3/4 Çay Bardağı Süt
  • 1 su Bardağı (iri kırılmış) Ceviz
  • 1 Çay Kaşığı Tarçın
  • 120 Gr. Bitter Çikolata
Yapılışı
  • Hurmaları 1 saat suda bekletin ve kabuklarını soyup, çekirdeklerini çıkarın.
  • Hurma, süt, ceviz ve tarçını robotta birbirlerine karışıncaya kadar (çok kısa bir süre) çekin.
  • Elinizi ıslatarak, karışımdan küçük parçalar koparın ve yuvarlayın.
  • Eritmiş olduğunuz çikolataya bulayın ve 1 gece dolapta bekleterek donmasını sağlayın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir