Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Browni

Browni

KAYNANA ÇATLATAN TARİFLER ETKİNLİĞİ İÇİN... :)
Her ne kadar benim kendi annemden ayırmadığım kadar sevdiğim bir kayınvalidem de olsa, etkinlik logosu ve fikri çok ama çok hoşuma gittiği için katılmak istedim. Bundan
önceki Yaman Etkinlikler'e katıldığımda da, Türk Gecesi etkinliğinde de aynı şeyleri söylemiştim, sevgili Ayşe'cik sayesinde etkinliklere bir hareket bir neşe geldi.
Browniyi Dr.Oetker kakao paketinin arkasında görüp yaptım ve her zamanki gibi yanıltmadı beni. Çok lezzetli ve hazır satılan browniler gibi oldu. Zaten böyle giderse kendimi Dr.Oetker markasının gönüllü reklamcısı ilan edeceğim:) Çıkarttıkları her ürün gerçekten çok başarılı, Kakao ve Pudra şekerini başka marka alırsam aynı lezzeti yakalıyamıyorum. Çeşnili kabartma tozları bir harika, maya'sı da öyle. Hele son günlerde çıkarttığı Gurme Puding şahane, mutlaka denemenizi öneririm, ben portakallı ve vişnelisini denedim. Şiddetle tavsiye ederim. Evet kendi sitelerinde bile bu kadar övgülü sözler yoktur sanırım, konuyu kapatsam iyi olacak:)
Geçen sefer yine kakao paketinin arkasında görüp yaptığım
Sütlü Kek en favori lezzetim olunca, bu tarifide hiç düşünmeden gözüm kapalı denedim. Sadece 24 cm'lik kalıp biraz büyük geldi bu nedenle ince oldu, bir dahaki sefere daha küçük bir kalıpta yapacağım. Birde Browni deyince aklımıza ıslak ıslak bir kek gelir (en azından benim öyle) bu kek için ben büyükçe bir çay bardağı harç ayırdığım ve harcı dökmeden önce kürdanla delikler açtığım halde çok ıslak olmadı, nemli ama biraz sert bir kek oldu, aklınızda bulunsun. Kekin en sevdiğim tarafı ise ayırdığım harcın içinde çiğ yumurta olmaması ve pişirilmiş olması, çünkü ben un koymadan evvel 1 su bardağı harcından ayrılıp üzerine dökülen kekleri, çiğ yumurta ve yağ olduğu için sevmiyorum açıkçası.
Böyle neşeli bir etkinlik konusu düşündüğü için sevgili
Lalecik'e çok teşekkür ediyor ve kolaylıklar diliyorum.

Malzemeler
  • 125 Gr. (1/2 Paket) Margarin
  • 1 Su Bardağı Toz Şeker
  • 2 Yemek Kaşığı Kakao
  • 1/2 Su Bardağı Süt
  • 2 Adet Yumurta
  • 1 Su Bardağı Un
  • 1 Çay Bardağı Damla Çikolata (Ben ekledim)
  • 1 Paket Kabartma Tozu
  • 1 Paket Vanilya

Yapılışı

  • Margarin, kakao, şeker ve sütü karıştırarak pişirin. Kaynamaya başlayınca altını kısıp 1 dk. kaynatın. Karışımdan 1 çay bardağı ayırın (ben Aida model büyük çay bardağı ile ayırdım) gerisini soğumaya bırakın.
  • Soğuyan karışıma yumurta sarılarını ekleyip çırpın.
  • Karışıma elediğiniz toz malzemeleri, damla çikolatayı ve cam bir kasede kar haline getirdiğiniz yumurta aklarını ekleyin ve nazikçe karıştırın.
  • Yağlayıp, unladığınız kalıba dökün ve 180 derecede 25-30 dk. kürdan temiz çıkıncaya kadar pişirin.
  • Kek fırından çıktıktan 10 dk. sonra üzerine kürdanla delikler açarak ayırdığınız kakaolu karışımı dökün ve kaşığın tersi ile yedirin.
  • 3-4 saat ya da 1 gece dinlendirdikten sonra servis yapın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir