Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Eşimin Doğumgünü Pastası...


Geçtiğimiz pazartesi sevgili eşimin doğumgünüydü fakat malesef Çin'de olduğu için kutlayamadık. Hatta ben birazcık unuttum sayılır, çünkü aradığında kutlamayı unuttum. Daha sonra sitemiyle hatırlayıp (ama daha sabahın dokuzuydu) mesaj atarak kutladım ama böyle olması da içime sinmedi. Tabii eve döner dönmez kolları sıvadım ve pastasını en sevdiği oyuncağı şeklinde yapmaya karar verdim; bir i-pod şeklinde...

Pandispanyası için:
5 yumurta
1,5 su bardağı un
1,5 su bardağı toz şeker
1,5 paket hamur kabartma tozu
1 çay kaşığı vanilya
1 çorba kaşığı çilek şurubu

Yumurtaların akını ve sarısını ayıralım, önce tek başına daha sonra toz şekerle beraber 5 dakika çırpalım. Sırasıyla yumurta sarılarını, unu, kabartma tozunu ekleyip, en son şurupla beraber çırpalım. 180 dereceye ısıtılmış fırında pişirelim.

Kreması için:
1 paket Dr. Oetker vanilyalı pasta kreması
1 küçük kutu (200 ml.) sıvı krema
3 çorba kaşığı pudra şekeri
1,5 su bardağı süt

Pasta kreması süt ile çırpılır. İçine sıvı krema ve pudra şekeri eklenip tekrar iyice çırpılır.

Pastamın şekli nedeniyle pandispanyamı büyük dikdörtgen bir kalıpta pişirdim. Tam ortasından ikiye bölüp, her bir parçayı iki kata ayırdım.



Katlara krema ve malzeme koymadan önce katları üst üste koyup tırtıklı bir bıçakla tüm kenarları eşit olacak şekilde traşladım. I-pod'ın kenarları oval olduğu için köşeleri bıçakla ovalleştirdim.


Katların herbirine krema sürdüm, muz ve damla çikolata serpiştirdim. En son tüm pastayı krema ile iyice kapladım.



Yaklaşık 1.200 gr hazırladığım beyaz şeker hamurunu bolca pudra şekeri serptiğim düz bir yüzeye koydum, önceden etrafını ölçtüğüm pastaya göre kalınca açtım. Pastama kaplayıp düzgünce giydirdim, fazlalıkları bir pizza rulosu ile kestim.


Çok az bir siyah gıda boyasını kalan beyaz hamurun yarısına ekleyip, gri renk alana dek yoğurdum ve ince bir şekilde açtım. I-pod'un kontrol ve ekran kısmına uygun olarak kestim, pastamın üzerine yerleştirdim. Ayırdığım beyaz hamuru incecik açarak kontrol tuşunun üzerindeki şekiller ve yazıyı bir bıçak yardımı ile kestim, pastanın üzerine incecik su sürerek yapıştırdım. Kulaklıkları orjinalinden bakarak yaptım, pastanın üzerine yerleştirdim.


Pastanın etrafı kadar uzunlukta alüminyum folyo kestim, 4'e katlayıp pastamın etrafına sardım. Kabloyu oluşturup bir ucu folyonun arasına ve diğer ucu kulaklıkların girişine olmak üzere kürdan parçaları yardımı ile tutturdum. Siyah gıda boyasını çok az su ile sulandırıp ince uçlu temiz bir fırça ile ekrandaki kutlama mesajını yazdım.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir