Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Havuç Çorbası

Havuç Çorbası

MERCİMEKSİZ MERCİMEK ÇORBASI :)
Blogunda sadece pasta ve kek görmek istemiyorum, ana yemekler ve çorbalar da olmalı diyen Fatoş'cuğumu dinlemeye karar verdim. Kendisi bu konuda çok yeteneklidir ve ben yapmayı bildiğim tek çorba olan mercimek çorbası'nıda ondan öğrenmişimdir:)
Bana her konuşmamız da "Kağıdı kalemi al, şimdi sana bir çorba tarifi yazdırıyorum, şimdi bak etleri alıyorsun ya da tavukları küçük küçük doğra..." şeklinde başlayan cümleler kurar.
Fatoşun ve eşinin çok sevdiği bir çorbaymış havuç çorbası. Dışarda yedikten sonra çeşitli denemeler sonucunda en güzel sonuca ulaşmış, banada tarifi verirken "İlk yapışımda sadece havuç ile yaptım ve çok tatlı oldu, sonrakilerde yavaş yavaş tutturdum" dedi.
Bende geçen akşam denedim çorbayı ama evde süt olmadığı için koymadım birde yağını biraz fazla kaçırmışım, sanırım bende Fatoş gibi 2. hatta 3. yapışımda istediğim lezzeti yakalayacağım.
Sizlere aşağıda verdiğim ölçüler ile yapmanızı öneririm, beğeneceğinizi düşünüyorum, ama yinede ilk yapışınızda "ben bir dahaki sefere soğanı daha az koyayım, ya da yağını arttırayım" diyebilirsiniz, damak zevkinize kalmış.

Malzemeler

  • 2 Adet (Orta Boy) Havuç
  • 1 Adet (Orta Boy) Patates
  • 1 Adet (Orta Boy) Kuru Soğan
  • 2 Diş Sarımsak
  • 6 Su Bardağı Su
  • 3/4 Çay Bardağı Sıvı Yağ
  • 1/2 Çay Bardağı Süt
  • Tuz, Karabiber
Yapılışı
  • Havuç, patates, soğan ve sarımsakları irice doğrayın ve üzerine su ekleyerek, hepsi pişinceye kadar kaynatın.
  • Karışımı el blenderi yardımıyla (ya da robotta) pürüzsüz bir kıvama gelinceye kadar parçalama işlemi yapın. Bu aşamada tuzunu ekleyin.
  • Süt ekleyerek, kısık ateşte 4-5 dk pişirin.
  • Ayrı bir tavada sıvıyağı kızdırın ve çorbanın üzerine dökün. 4-5 dk. daha karıştırarak kaynatın. Altını kapattıktan sonra karabiber serpin ve servis yapın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir