Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Kurabiye Operasyonu :)

Elma Kurabiye

BİR KURABİYE İLE 3 KUŞ VURDUM :)
Herşey, sevgili
Tütü'nün ortaya harika bir fikir atması ile başladı ve Gülrizcik'inde müthiş organizasyon çabaları ile devam etti.
Sarı şekerimin tükkan'ındaki birbirinden güzel kurabiye kalıplarının bazılarının önünde örnek kurabiyeler bulunmakta ve sarı şekerim istiyorki bütün kalıplar ile yapılmış kurabiyeler olsa, hepsinin önünde cici cici dursa ama bebisi, tükkanı, yeşil elması'sı derken o kadar yük varki omuzlarında bir türlü fırsat bulup yapamamakta...
Bu durumda bu görev dostlara düşmekte...
Evde, Bake Shop'tan alınmış elma ve lale kalıpları vardı, e kurabiye yapmayı zaten seviyorum, e söz konusu olan kişi de Ayşemciğim...
Önce; "ben sadece yemek için kurabiye yapayım çünkü sanat eseri gibi şeker hamurlu kurabiyelerin yanında benimkiler çok komik kalacak" dedim ama tükkandan aldığım gıda boyaları ile oynamaya başlayınca ortaya bu şirinler çıktı.
Hem yemelik hem sergilemelik oldu:)
Sonuçta dostlarla harika bir gün geçirildi, sürpriz başarı ile yapıldı vee çookk eğlenildi. Emeği geçen tüm arkadaşlara ben bir kez daha buradan çok teşekkür etmek istiyorum, harika bir gündü.
Kurabiyelerim yenecek diye düşündüğüm için lezzetli olsun istedim ve sevgili
Işıl'ın Yemek.Name'deki mini çiçek kurabiye tarifini uyguladım. Hem formu bozulmadan çok rahat çalıştığım bir hamur oldu, hemde pişince şekilleri değişmedi (Hediye kurabiyelerdeki en önemli özellik bu bence) üstelik tadı da çok güzeldi.

Lale Kurabiye

Kurabiyeler ile vurduğum 2. kuş ise bir doğum günü hediyesi oldu.

Cuma günü arkadaşımız Ahmed'in doğum günüydü ve bir kaç gün önce uzun zamandır almayı planladığı Apple bilgisayarına kavuştu. Ben mutfakta kurabiyeleri yaparken eşim geldi ve Ahmed için elma kurabiyelerin çok anlamlı olacağını söyledi bende hemen ölçüleri 2 katına çıkarttım ve bir kurabiye sepeti hazırladım. Ahmed tahmin ettiğimizden daha çok sevindi ve kurabiyelerin görüntüsü kadar tadınıda çok beğendi, bende çok mutlu oldum. Buradan bir kez daha mutlu yıllar diliyoruz sana Ahmed...

Elma Kurabiye

- Kurabiyeler'in vurduğu 3. kuş ne mi? O da bir sonraki yazıda :))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir

NetCad Full Türkçe İndir 5.2.1035

Wolfteam Kutu Açma Botu