Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Bayram Kurabiyeleri

Bayram Kurabiyeleri

"EN TATLI HEDİYELER" ETKİNLİĞİ İÇİN...
Bir bayramı daha geride bıraktık. "Acısıyla tatlısıyla" demiyorum, çünkü bayramın adı bile mutluluk veriyor bana.
Bu bayram özellikle daha mutluyum çünkü geçen bayram yapmayı hayal ettiğim ama zaman sıkışıklığından dolayı yapamadığım tüm tatlı hediyelerimi yapabildim. Üstelik zamanlama olarakta çok uygun oldu, sevgili
Burçin'in harika etkinliğine katılmış oldum bu sayede.
Etkinliği ilk duyduğumda, "Aaa, ne iyi fikir ama nasıl bir şey olurki tatlı hediye?" diye düşünmüştüm, ama sonradan evimizde hazırlayıp, sevdiklerimize götürdüğümüz her şeyin aslında bu etkinliğin konusu olabileceğine karar verdim. Bayram hediyelerimde çok uygun oldu bu nedenle.
Etkinlik sırasında birbirinden güzel fikirler edineceğimize,
Burçin'in harika ev sahipliği yapacağına eminim, sabırsızlıkla bekliyorum ve Burçin'ciğime kolaylıklar diliyorum.
Üst fotoğraftaki; şirin kurabiyeler ailenin miniklerine yapıldı ve benim için bir çok açıdan anlamlı, en önemlisi benim ilk şeker hamuru çalışmalarım...
Aslında tam anlamıyla benim diyemem, mükemmel bir ekip çalışması.
Gülriz şekerime ne zamandır baskı yapıyordum, şeker hamuru öğretmesi için, Yasemin şekerim de istiyordu öğrenmek. Ve en acilinden bizim evde toplanıldı, Örtmenimiz :) bize uygulamalı olarak şeker hamuru yapmasını anlattı, ben şeker hamuru ile boğuşurken ! Yasemin'de, Gülriz'in getirdiği şeker hamurunu renklendirip, kalıpla şekiller verdi.
Sonra yapıştırdık ve isim yazdık ama bir gizli kamera olmalı ve halimizi görmeliydiniz, çocuklar gibi şendik:))
Hatta hediyeleri götürdüğüm minikler bizim kadar heyecanlanmadı görünce:(
Sanırım şimdiki çocukları memnun etmek çok ama çok zor...
Şu anda elimde o gün hazırladığım kocaman bir şeker hamurum var, öylece duruyor ne zaman kıyıpda kullanırım hiç bilemiyorum:)

Bayram Kurabiyeleri

Bu kurabiyeler
Martha Stewart'ın sitesinde gördüğümden beri aklımdaydı. Yapması bayrama kısmet oldu. Şeker hamurlu kurabiyeler ile birlikte, kuzenler için hazırladığım kurabiye kutularını süslediler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir