Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Eşimin Doğum Günü Yemeği

Eşimin Doğum Günü Yemeği - 2007

BİR DOĞUM GÜNÜ'NÜN ARDINDAN
6 Aralık sevgili eşimin doğum günü. Geçen yıl doğum gününde 1 aylık evli olduğumuz ve ben henüz omlet ve haşlanmış patates seviyesinde olduğum için kendisi için bir doğum günü partisi düzenleyememiştim.
Geçen bir yıl bana blogum sayesinde çok şey kazandırdı, hem yemek pişirebilme tecrübesi hem komşu bloglardan harika süsleme fikirleri hem de hazırlıklarda bana yardımcı olacak eşsiz dostlar.
Bu kazanımlarımı mümkün olduğu kadar kullanmaya çalıştım perşembe akşamı.
Aslında doğum günü için neredeyse 1 ay önceden hazırlıklara başladım, çeşitlerin neler olacağı, nasıl bir sofra düzeni olacağı ve eşime hazırlayacağım sürprizler için listeler oluşturdum. Tahmin edeceğiniz gibi liste her gün değişti.
Tıpkı
Selçuğun doğum gününde olduğu gibi çok zengin çeşitli bir davet sofrası olacaktı, ama doğum gününe bir hafta kala çok ciddi şekilde üşüttüm ve ateşlendim.
Hatta bir gece önce hala kafamı yastıktan kaldıramayacak kadar hasta idim, sevgili kayınvalidemin, kuzenimin ve eltimin yardımları olmasına rağmen ben kafamdakilerin ve listemdekilerin ancak yarısını yapabildim.
Diğer yarısı bir dahaki doğum gününe kaldı artık :)

Eşimin Doğum günü Yemeği - 2007

Eşime sürpriz olarak, dostlarımızın ve ailelerimizin kutlama mesajları yer alan bir dergi hazırladık, dostumuz Ahmed ile birlikte. Çok profesyonel, harika bir çalışma oldu, kendisine bir kez de buradan çok ama çok teşekkür ediyorum.
Ahmed; sen olmasan bu dergi olmazdı.
Gelen tüm dostlarımıza bir dergi ve
sarı şekerimin hazırladığı dergi ile aynı konseptte hazırlanmış kurabiyeler hediye ettik.
Derginin içindeki mesajları altında isim olmadan eşimin bilmeye çalıştığı bir oyun hazırladım, burda da sevgili İlker'den fikir desteği aldım, eşim mesajları bildikçe hediye kazandı, bilemediğinde ise herkese içecek servisi yaptı:)
Dostlarımız, doğum gününün hafta içi olmasına ve havanın yağmurlu üstelikte korkunç bir İstanbul trafiğine rağmen binbir eziyetle evimize geldiler, çok az fire vererek oldukça kalabalık bir toplulukla harika bir akşam geçirdik. Çok eğlendik. Gecenin sonunda ise aldığım övgüler hem yorgunluğumu hem de hastalığımı unutturdu.
Açıkçası bizim için tadı damağımızda kalan bir gece oldu, ben bir sonraki toplanmamız için şimdiden bahane düşünmeye başladım:)

Eşimin Doğum Günü Yemeği - 2007

Doğum Günü Soframızdakiler;

Eşimin Doğum Günü Yemeği - 2007

Sofrada söz ettiğim gibi planladığım kadar çok çeşit yoktu ama Yasemin şekerimin verdiği fikirler sayesinde mevcut çeşitler ile hoş sunumlar yaptım. Bildiğimiz domates soslu patlıcan kızartmasını, domates çanağına doldurup üzerine sarımsaklı yoğurt ile süslemek gibi mesela...Sanırım Yasemin uzun bir süre doğum günü, menü gibi kelimeleri duymak bile istemeyecek:))

Eşimin Doğum Günü Yemeği - 2007

Yasemin şekerimin bu doğum gününe katkıları saymakla bitmez, bir ay boyunca benim fikirlerimi dinlemek zorunda kaldı:) Üstelik doğum gününde gündüzden gelip bana yardımcı oldu buda yetmezmiş gibi üç tane de harika çeşit yaptı... Patates Salatası, Etnik Pizza ve Beyaz Çikolatalı Cheesecake... Yasemincim, minik kuşum seni çok seviyorum.

Eşimin Doğum Günü Yemeği - 2007

Pastamız tabiki kanatsız melek sarı şekerimden. Üzerindeki emeğe ve uğraşmaya bakarmısınız? Eşimin çektiği ve en çok sevdiği fotoğraflardan bazılarını kendisine gönderdim ama nasıl bir çalışma olacağını bilmiyordum. Pastayı görünce gözlerime inanamadım, olağanüstü idi. Hatta misafirlere pastayı kesmeden önce "herkes gelsin ve bu pastayı önce biraz izlesin, hemen kesmeye kıyamıyorum" dedim:) Üstelik Ayşem doğum gününe kendisi katılamadığı halde, gündüz o yağmurda, o trafikte bebisi ile birlikte karşıya geçip, evimize kadar gelerek pastayı teslim etti ve geri döndü. Teşekkür kelimesi o kadar anlamsız kalıyorki...

Eşimin Doğum Günü Yemeği - 2007

Kurabiyeler de yine Ayşem'ciğimden... Yukarıda sözünü ettiğim gibi hazırladığımız dergi ile aynı tema'da ve çok uyumlu bir hediye oldular. Gelen yorumlar ile o kadar motive oldumki hatta özellikle Songül biraz daha ısrar ederse bir organizasyon firması kurmayı düşünüyorum..:))

Ayşem'cim her organizasyonda yanımızdasın, her zaman dost elini hissediyorum ve o kadar seviniyorumki seni tanıdığım için... İyiki varsın canım.

İşte bir doğum günü hikayesi de kısaca böyle... Umarım sizlere duygularımı biraz olsun anlatabilmiş, mutluluğumu yansıtabilmişimdir. Sözlerimi yazının anlamına uygun olması için; "Sevgili Eşim, iyi ki doğdun, seni çok seviyorum" diye bitirmek istiyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir