Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Kahvaltı Sofrası

Pazar Kahvaltısı

PAZAR KAHVALTISI...
Bu cümleyi daha öncede defalarca söyledim biliyorum ama bir kez daha söyleyeceğim.
Blogları gezerken en çok sofra görüntüleri görmeyi seviyorum, özelliklede kahvaltı sofralarını... Çünkü kendimi bildim bileli yemek hazırlamaktan değil, kahvaltı ve beş çayı sofraları hazırlamaktan çok hoşlanırım.
Komşu blogları gezerken, sofraları dikkatlice inceler, hatta fotoğrafı büyütüp her detayı aklıma yazmaya çalışırım, özellikle Portakal Ağacı'nın sofra görüntülerine bayılırım.
Bu konuda bilgisayarımda -değişik fikirler- diye bir klasör bile oluşturdum:) Beğendiğim görüntüleri kaydediyorum. Bu görüntüler sayesinde evlerimizde her zaman hazırlanan sıradan yiyecekleri bile farklı sunumlar ile sunmak mümkün oluyor.
Bende benim gibi düşünenler mutlaka vardır diye, genellikle kahvaltı sofralarımızı sizlerle paylaşıyorum.
Bu sofrayı pazar günü bize kahvaltıya gelen arkadaşlarımız için hazırladım. Kahvaltı hazırlamak her ne kadar oyuncaklı bir iş olsada ben hiç yorulmadan ve çok zevk alarak hazırlıyorum.

Pazar Kahvaltısı

Soframızdakiler;
  • Klasik kahvaltı çeşitleri
  • Portakal Reçelli Turta
  • Çaylı Kek (Muffin şeklinde)
  • 7 Tahıllı ve Geleneksel Beyaz Ekmek (Söke Un Karışımları ile)
  • Kaşarlı-Sucuklu Milföy
  • (Milföy hamurlarını fırında sade olarak pişirdim. Sonra üzerlerine, bir dilim kaşar ve sucuk koyarak, kaşar eriyene kadar fırının ızgara kısmına koydum.)
  • Salamlı-Kaşarlı ve Paprika'lı Kanapeler
  • (Kanapelerin üzerine ise sadece paprika sosu sürdüm, aslında kendim çemen hazırlamak istedim ama yetiştiremedim. Salamlı - kaşarlı kanapeyi yaparkende kaymaması için ekmeğin üzerine ince bir tabaka mayonez sürdüm.)
  • Patates Topları

Portakallı Turta

PORTAKALLI TURTA
Daha önce bir kaç kez böğürtlen reçeli ile yaptığım ve çok beğenilen turtayı bu kez portakal reçeli ile yaptım. Temel tarif burada, siz istediğiniz çeşit reçel ile yapabilirsiniz ama portakal yada vişne, böğürtlen gibi biraz ekşi ve baskın aroması olan reçeller ile yapmanızı öneririm. Örneğin ayva reçeli ile çok iyi olmuyor.

Patates Topları

PATATES TOPLARI...
Bu patates toplarını ne zamandır denemek istiyordum, pazar günü herhangi bir tarife yada ölçüye bakmadan, göz kararı ile yaptım. Çok da güzel oldu.

Malzemeler

  • 2 Adet (iri) Patates
  • 1 Yemek Kaşığı Krem Peynir
  • 2 Yemek Kaşığı (rendelenmiş) Kaşar
  • Tuz

Yapılışı

  • Patatesleri haşlayın, irice 3-4 parçaya bölüp, peynirler ile birlikte iyice ezin.
  • Patatesin sıcaklığı ile peynirler eriyor ve nefis bir patates püresi haline geliyor. Karışım soğuyunca, elinizi hafifçe ıslatarak, yuvarlaklar yapın ve kırmızı biber, maydanoz, havuç veya çörek otuna bulayıp servis yapın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir