Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Pirinç Unu ile Sütlü Kek

Sütlü Kek

GLUTEN İÇERMEYEN KEK...
Bu güne kadar kaç kez kek yaptığımı doğal olarak hatırlamıyorum:) Ama pirinç unu ile hiç yapmamıştım, hatta pirinç unu görmemiştim bile. Markette bir iki kez gözüme çarpmıştı ama üzerinde bebek resmi olduğu için sadece bebeklerin tükettiği bir gıda sanırdım hep:)
Bu nefis tarif sayesinde tanışmış olduk.
Sevgili Neşe, İsviçre'de yaşayan bir okurum (bu kelimeyi yazmak inanılmaz keyif verdi bana bu arada:) Beni düzenli takip ettiğini, beğendiğini söyleyen ve Alaçatı tatilimiz ile ilgili bazı sorular sorduğu sıcacık maili ile tanıdım kendisini. Kısa kısa güzel sohbetler yaptık, hatta bir gün Alaçatı'da karşılaşmayı bile hayal ettik, kısmet bakalım.

Neşe, her zaman yaptığı ve çok beğenilen bir kek tarifini bana göndermiş, "Senin Sütlü Kek'i okuyunca bu tür kekleri sevdiğini anladım" demiş. Ben de hemen denedim ve sonuçtan çok memnun kaldım. Kek çok lezzetli ve özellikle bir iki gün sonra çok daha güzelleşiyor. Beni en çok mutlu eden yanı ise; Sütlü Kek'e göre çok kaprissiz olması ve sıvı yağ ile yapılması. Sütlü Kek, yazısında da anlattığım gibi sadece margarin ile yapıldığında güzel olan, nişastayı farklı kullandığınızda yada pişmiş göründüğü halde, kürdanı batırdığınız anda ortası çöken, lezzetli ama problemli bir kek:) Neşe'nin keki bu anlamda beni çok mutlu etti. İster pirinç unu ile isterseniz normal unla yapın, her şekilde güzel oluyor. Kek olarak da, pandispanya olarak da ideal. Sadece şeker miktarı bana biraz az geldi, bir dahaki sefer 1,5 bardak şeker kullanmayı yada orjinal hali ile yapıp üzerine çikolata sos dökerek servis yapmayı düşünüyorum.
Tarif için Sevgili Neşe'ye bir kez daha teşekkür ediyorum ve yeni tarifler bekliyorum:)

Malzemeler
  • 250 Gr. (1 Paket) Pirinç Unu
  • 3 Adet Yumurta
  • 1 Su Bardağı Sıvı Yağ
  • 1 Su Bardağı Yoğurt
  • 1 Su Bardağı Toz Şeker
  • 4 Yemek Kaşığı Kakao
  • 1 Paket Kabartma Tozu
  • 1 Paket Vanilya

Üzeri için;

  • 1/2 Su Bardağı Soğuk Süt
  • 2 Yemek Kaşığı Hindistan Cevizi

Yapılışı

  • Yumurtaları ve şekeri, krema kıvamına gelinceye kadar çırpın. Yoğurt ve sıvı yağı ekleyerek çırpmaya devam edin.
  • Bir kaba pirinç unu, kakao, kabartma tozu ve vanilyayı birlikte eleyin. Sıvı karışımı da ekleyip, karıştırın.
  • 24 cm'lik kalıbı, yağlayıp unlayın ve kek karışımını dökün. 175 derecede 35-40 dk. pişirin. Batırdığınız kürdan temiz çıkıyorsa pişmiş demektir.
  • Kek fırından çıkar çıkmaz, sıcak iken üzerine kaşıkla soğuk sütü yedirerek dökün ve hindistan cevizi serpin. En az 1 gün dinlendirip servis yapın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir