Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Bebek Kurabiyeleri

Sencer Bebek Kurabiyeleri

HOŞGELDİN SENCER KURABİYELERİ...
Bir önceki yazımda Sencer'in geldiğini size anlatmıştım. Bu yazıda da sadece kurabiyeleri anlatmak istedim. Kurabiyeleri adaş şekerim Müge ile yaptık cumartesi günü. Tahmin edeceğiniz gibi inanılmaz keyifli bir gün oldu benim için. Müge'ciğim yaptığı birbirinden güzel pastalar nedeniyle çok yorgundu aslında o gün, ama "Ben tek başıma bu işin altından kalkamam, hiç bir şey yapmasanda başımda dur" deyince beni kırmadı sağolsun. Çeşit çeşit kalıplarını, aletlerini, boyalarını önüme serdi, "istediğin şekilde kalıbı seç, istediğin renkte şeker hamurlarını oluşturalım, başlayalım" dedi. Benim o anki halim de görülmeye değerdi tabi :) Önüne rengarenk boyalar ve en sevdiği oyuncaklar konmuş anaokulu çocuğu gibiydim :)
Kurabiyeleri yapmaya saat 15.00 gibi başladık, bitirdiğimizde saat 20.00 idi. Eşim; "seni almaya geldim" diye aradığında zamanın farkına vardık:)
Kurabiyeleri aynı gece, hastaneye götürdüğümüzde ki tepkiler o kadar güzeldiki, hem kendim hem de Müge adına çok mutlu oldum. Güzel sözler karşısında bütün yorgunluğum gitti diyemeyeceğim, çünkü hiç yorulmadığım sadece çok keyif aldığım bir gün geçirmiştim.

Sencer Bebek Kurabiyeleri

Kurabiyeleri ilk yapmaya başladığımızda; "Müge, süslemeleri sen yap, ben beceremem, ben açma, kesme işlerini falan yapayım" demiştim. Ama zaman ilerledikçe, aldığım motivasyon desteği ile :) zıbına biyeli kollar, üç renkli çiçekler bile yapmaya başladım :) Bu konuda gelecek vaat ettiğimi düşünmekteyim.

Sencer Bebek Kurabiyeleri

Kimi uyuyan, kimi uyanık, kimisi tulum giymiş, kimi papyonlu ayıcıkları yaparken, çok ama çok eğlendik. Sencer marka biberon modelleri ise pek yakında seçkin mağazalarda :)
Kurabiyelerde, Müge'nin her zaman yapıp çok memnun kaldığını söylediği
hamuru kullandık, gerçekten çok lezzetli oldular. Ben arşivimde yer alması açısından kendi sayfama da yazmak istedim, sizler royal icing ile süslenmiş şirin ayıcıklar için Müge'nin sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Malzemeler
  • 1 Adet Yumurta
  • 150 Gr. Tereyağ yada Margarin (Oda sıcaklığında yumuşamış)
  • 1 Su Bardağı Un
  • 1 Çay Bardağı Mısır Nişastası
  • 1 Su Bardağı Pudra Şekeri
  • 1 Çay Kaşığı Karbonat
  • 1 Çay Kaşığı Tarçın
  • 1 Çay Kaşığı Toz Zencefil
  • 1 Limon Kabuğu Rendesi

Yapılışı

  • Tüm malzemeleri karıştırarak, çok sert olmayan bir hamur yoğurun. Hamurun toparlanması için, gerekirse bir miktar daha nişasta ekleyin. (Hamur gözünüze çok yumuşak ve daha un kaldırır gibi görünecek ama eklemeyin, buzdolabında 30 dk. kadar bekleyince çok güzel toparlanıyor)
  • Hamuru yarım cm. inceliğinde açın ve istediğiniz kalıplarla şekil verin. 180 derece de önceden ısıtılmış fırında, 13-15 dk. üzerleri pembeleşene kadar pişirin.
  • Kurabiyeleriniz iyice soğuyunca, ince bir şekilde açarak, aynı kalıplar ile kestiğiniz şeker hamurlarını, biraz bal sürdüğünüz kurabiyelerin üzerine yapıştırın.
  • Şeker hamurunu, kurabiyelere yapıştırmak için bal, iki şeker hamurunu birbirine yapıştırmak için su kullanıyoruz.
  • Biz yukardaki ölçüleri iki katına çıkararak 50-55 adet kurabiye elde ettik.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir