Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Reçelli Kurabiye

Reçelli Kurabiye

BOL SÜSLEME SEÇENEĞİ OLAN BİR KURABİYE...
Kayınvalidemin misafirleri için hazırladıklarımı yayınlamaya devam ediyorum. Bu şekilde kurabiye yapmayı istiyordum ne zamandır, bloglarda dolaşırken farklı farklı modellerde görüp özeniyordum. Hafta sonu hazır kalabalık bir grup varken, artarak ziyan olmayacağını bildiğim için yaptım. Müge'ciğimle birlikte Yasemin için hazırladığımız Bebek Kurabiyeleri'ndeki tarifi kullandım, yanlız şeklinin bozulmaması için karbonat eklemedim, limon kabuğu ve zencefil yerinede fındık ekledim. Bu tarif bundan sonra benim temel kurabiye tarifim olacak. Çok rahat çalışılan, kıtır kıtır bir kurabiye.
Ben iki kurabiyenin arasına böğürtlen reçeli sürerek hazırladım, siz istediğiniz bir çeşit reçel ile yada nutella sürerek hatta çok az süt ile birlikte erittiğiniz çikolata sürerek hazırlayabilirsiniz. Şekilleri ise evinizdeki kalıplara ve hayal gücünüze kalmış.

Malzemeler
  • 1 Adet Yumurta
  • 150 Gr. Tereyağ yada Margarin (Oda sıcaklığında yumuşamış)
  • 1 Su Bardağı Un
  • 1 Çay Bardağı Mısır Nişastası
  • 1 Su Bardağı Pudra Şekeri
  • 1 Çay Kaşığı Tarçın
  • 1 Yemek Kaşığı (çok ince çekilmiş) Fındık

Yapılışı

  • Margarin ile pudra şekerini (ben 100 gr. tereyağ, 50 gr. margarin kullandım) yoğurun. Yumurta ekleyip yoğurmaya devam edin. Diğer malzemeleride ekleyip iyice özleşinceye kadar yoğurun. Hamurunuz yumuşak ise toparlamak için un yerine nişasta ekleyin.
  • Sert olmayan, yumuşak bir hamur yoğurun. Buzdolabında 30 dk. bekletin. (Hamurunuz bu sırada biraz daha sertleşip, kendini toplayacak)
  • Nişasta serptiğiniz tezgahta 1/2 cm. kalınlığında açın. Eşit sayıda kapalı ve ortası delik kurabiyeler hazırlayın. 180 derece ısıtılmış fırında 15-20 dk. üzerleri hafif turuncu olana kadar pişirin. Fırından çıkınca ızgara tel üzerine alarak soğutun.
  • Kurabiyeler soğuyunca, ortası delik olmayan kurabiyenin üzerine reçel sürün ve ortası açık olan kurabiyeyi üzerine kapatın. Reçeli kenarlarından taşma yapmaması için, kenarlardan 1 cm. boşlık kalacak şekilde sürün.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir