Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Akşam Yemeği Davet Sofrası

Davet Sofrası

İLK AKŞAM YEMEĞİ DAVET SOFRAM :)
Blogumu takip edenler bilir, ben yemek yapmayı çok bilmem, çünkü yemek yapmaktan değil, pasta, kek ve kurabiye yapmaktan zevk alırım.
İçine sevgi katmadan yapılan hiç bir şey güzel olmadığı için, beceremeyeceğimi düşünüp, pek yemek kısmına girmedim bu güne kadar. Ama patates kızartması ve makarna da bir yere kadar değilmi, biraz sebze yeme vakti geldi diye düşünüyorum:)
Hafta sonu arkadaş grubumuzu bize akşam yemeğine davet ettim, bu duruma en çok eşim şaşırdı; "yanlış duymadım değilmi? akşam yemeği, sabah kahvaltısı yada beş çayı değil" dedi :) Bende bu konuda kendimi artık geliştirmek istediğimi söyledim.
Yemekleri hazırlarken tabiki can simidim, canım annem yanımda idi, başımda durdu, gerekli yerlerde müdahele etti, püf noktaları söyledi, bende bu sayede misafirlerin çok beğendiği birbirinden güzel çeşitler hazırladım.
Geriye eşimin ve arkadaşımız Ahmed'in çektiği, Selahattin Abi'nin kompozisyon desteği verdiği güzel fotoğrafları sizlerle paylaşmak kaldı.

Davet Sofrası

Yemekte; çorbayı, ana yemeği ve pilavı sıcak servis ettiğimden fotoğrafta sadece zeytinyağlılar yer aldı, arşivimin düzenli olması açısından yemekleri ayrı ayrı yazılarda yayınlayacağım.

Soframızda nelermi vardı ?

Davet Sofrası

Sofranın yemekler konulmadan önceki halinide sizlerle paylaşmak istedim. Ben sofrayı yemekten en az 3-4 saat önce kurarım. Annemin deyimi ile iskeletini hazırlarım. Salataların ve diğer yemeklerin tabaklarını, hatta ekmek sepetini bile boş olarak masaya yerleştiririm. Hangi tabağın masada ne kadar yer kaplayacağını belirler ve hiç bir çeşidi de masaya koymayı unutmamış olurum. Bunu neden mi yaparım; hem son dakikaya bırakmadan sakin sakin masayı hazırlamak için, hemde soğuk kalması gerektiği için buzdolabında beklettiğim zeytinyağlıyı yada hazırlayıp buzlukta sakladığım börekleri kızartmayı unuttuğumu, misafirler gittikten sonra hatırladığım günler çok olduğu için :) hatta yemek bitmek üzere iken "aa ekmek kesmeyi unuttum" dediğimde olmuştur. Sizde benim gibi unutkan biriyseniz bu yöntemi öneririm.

Salata

Yemek çeşitlerini ayrı yazılarda yayınlayacağım ama salatanın tarif edilecek bir yanı olmadığı ve sadece süsleme kısmı fikir verebilir diye düşündüğüm için paylaşmak istedim. Salatayı, kıvırcık, maydanoz, taze nane, salatalık ve havuç ile hazırladım, üzerini mısır, turp ve kiraz domates ile süsledim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir

NetCad Full Türkçe İndir 5.2.1035

Wolfteam Kutu Açma Botu