Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Beş Çayı Sofrası

Esma'nın Sofrası

ESMA'DAN GÜN SOFRASI :)
Bende pek çok blog sahibi arkadaşım gibi, blogumun istatistiklerini düzenli olarak takip ediyorum.
Google'dan yapılan aramalarda genellikle, yayınlamakta çekindiğimiz basit tariflerin arandığını Bulgur Pilavı yazısında anlatmıştım.
Son zamanlarda blogumu ziyaret edenlerin, büyük bir çoğunluğunun, kahvaltı sofrası, beş çayı sofrası ve gün sofraları yazması dikkatimi çekti. Bende bunun üzerine, fotoğraf arşivimde yer alan ve tariflerini ayrı ayrı yayınlamayı düşündüğüm bir sofranın genel görüntüsünüde sizlerle paylaşmak istedim.
Sofra; geçtiğimiz hafta ziyaretlerine gittiğimiz arkadaşlarımızın evinden. Evin güzel sahibesi Esma, iki yaşındaki dünya tatlısı kızına rağmen inanılmaz lezzetli çeşitler hazırlamıştı.
Sofranın genel bir fotoğrafını çektikten sonra, kendim için değil tamamen sizler için :) bütün çeşitlerin tadına baktım, test ettim ve hepsine ayrı ayrı bayıldım.
Tariflerini her zaman olduğu gibi, arşivimin düzenli olması için tek tek yayınlayacağım, yani bu sofrada diğerleri gibi yayınla yayınla bitmez :) sofralardan biri olacak.
Masada görmüş olduğunuz pasta ise başlı başına bir yazı konusu, çünkü kendileri benim ilk şeker hamurlu pastam :) Bu pasta ve ayrı bir yazı ile sevgili Özlem'in Pastakolik etkinliğine katılacağım.

Esma'nın Sofrası - Kısır

Kısır'ın tarifi benim yaptığım ile aynı ve arşivimde olduğu için ayrıca yazmıyorum. Aradaki tek fark, içinde kimyon olması ve iyice yoğurarak köfte şeklini vermiş olmasıydı. Lezzeti ise; hem mercimek köftesi hemde çiğ köfte yiyormuş gibiydi. Çiğ köfte seven ama içinde çiğ et olduğundan, yemekten kaçınanlar için çok iyi bir alternatif diye düşünüyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir