Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Zeytinyağlı Barbunya

Zeytinyağlı Barbunya

YAZ GELDİ (Mİ) ?..
Havalar birden ısındı ısınmasına ama ben tam sevinemiyorum, çünkü ben baharı seviyorum.
Ilık ılık esen rüzgar, yüzümüze vurunca yakmayan, rahatsız etmeyen, tatlı tatlı ısıtan güneşi çok seviyorum.
Bu yüzden, bu hafta sonu havalar birden kıştan yaza dönünce" baharı yaşamayacakmıyız ?" diye biraz hüzünlendim açıkçası. Sonra iç sesim, "bulunduğun ortamın tadını çıkar Müge" dedi:) Yazında, meyveleri, sebzeleri, zeytinyağlıları ve kızartmaları bambaşka:)
Hafta sonu, yazı getirdim ben :) iki gün iki gece, mutfakta bolca kızartmalar, salatalar yaptım ve balkon sezonuda :) açıldı bizim evde... Hadi hayırlısı.
Zeytinyağlı Barbunya, akşam yemeği davet sofrası'ndan. Geçen yaz, buzluğa stok yapılmış son taze barbunya ile yapıldı. Bu aralar buzluktaki domates, biber ve sebzeleri bol bol kullanıyor ve yenileri için yer açıyorum.

Malzemeler
  • 1 Kg. Taze Barbunya (ayıklanmış hali 1 kg. olacak)
  • 1 Adet Havuç
  • 1 Adet Soğan
  • 2 Adet Domates
  • 1 Adet Patates
  • 3 Diş Sarımsak
  • 1 Çay Bardağı Zeytinyağ
  • 2 Tatlı Kaşığı Şeker
  • 1 Çay Kaşığı Tuz
  • 1 Çay Bardağı Su

Yapılışı

  • Barbunyaları, üzerine kaynar su ekleyerek 5 dk. orta ateşte kaynatın ve süzün.
  • Soğan ve havuçu minik minik küp şeklinde doğrayın, zeytinyağ ile 3-4 dk. kavurun. (soğanlar hafifçe pembeleşip, havuçlarda diriliğini kaybedene kadar)
  • Domatesleri rendeleyin ve minik küpler şeklinde doğradığınız patates, irice doğradığınız sarımsak, barbunya, şeker, tuz ve suyu ekleyin. Hepsini, malzemeler birbirine karışacak kadar, çok az karıştırın ve ocağın altını kısın.
  • Barbunyalar pişene kadar, yaklaşık 25-30 dk. pişirin. Soğuk olarak, hatta mümkünse buzdolabında 1 gün dinlenmiş şekilde servis yapın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir