Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Akşam Yemeği Sofrası

Müge ve Engin ile Akşam Yemeği Sofrası

BALKON KEYFİ ve YAZ AKŞAMI YEMEKLERİ
Ben son zamanlarda günlerin hızına yetişemiyorum. Haftalar bir gün gibi, aylarda bir hafta gibi geçiyor sanki. Takip ettiğim dizilerin bu akşam yeni bölümü olduğunu hatırlayınca, "a sanki dün akşam izledim ben en son bölümü" diyorum. Ocak ayında Güzel Şeyler ekini biriktirmek için almaya başladığım Lezzet dergisi gözüme çarptı geçen gün, beş tane olmuş, bir kaç güne kadar altıncısı gelecek, sehpanın üzerindeki dergilere bir kaç dakika kilitlenmiş gibi bakakaldım.
Sonra kendi kendimi teselli ettim, hayat bizim elimizde olmadan, şu veya bu şekilde akıp gidiyor, hatta "hayat, biz başka planlar yaparken, geçip giden bir şey" (çok severim bu sözü ama bana ait değil ne yazıkki)
Bu nedenle, akıp gitmesine engel olamadığım bu hayatı, en güzel şekilde yaşamak, mümkün olduğu kadar kalp kırmadan ve hep gelecekte olacak bir şey için gün saymak yerine, günü güzel yaşamak amacım.
Neyse, lafı çok uzattım, sadece geçen çarşamba kurulan bu keyifli sofrayı yayınlamak tam bir hafta sonraya kısmet oldu ama ben dün akşam kuruldu bu sofra gibi hissediyorum diyecektim:)
Blogum sayesinde tanıştığım ve sürekli yazışarak çok keyifli bir arkadaşlık kurduğumuz, birlikte bebek kurabiyeleri hazırladığımız adaş şekerim ve sevgili eşi için hazırladım bu sofrayı.
Sofrada öyle çok beceri isteyen, oyuncaklı yemekler yoktu tahmin edebileceğiniz gibi :) Yaz mevsimine uygun olsun diye birer çeşit salata ve zeytinyağlıdan oluşan, işten gelip pratik bir şekilde bir iki saat içinde hazırlanan çok basit bir sofra oldu.
Çeşitler azdı ama ben dersine iyi çalışan bir öğrenci olduğum için, Sosyete Mantısı ile turnayı gözünden vurdum :) Müge'yi patlıcan salatası, eşimide patatesle tavlayınca, benim mütevazi sofra bir güzel iş yaptı anlayacağınız:) Üzerine birde keyifli sohbet eklenince, birlikte harika zaman geçirmiş olduk.
Adaş şekerim'de gecemizi çok güzel anlatmış hatta beni utandırmış, okumak isterseniz burada...

Soframızda nelermi vardı?

Müge ve Engin ile Akşam Yemeği Sofrası

& Patlıcan Salatası'nı her zaman yaptığım şekilde yaptım, yanlız son zamanlarda içine közlenmiş biber ve domateste ekliyorum. Patlıcan, biber ve domatesi fırında közlerken yanına 1-2 tane kırmızı biberde koyuyorum. Közlenince kabuklarını soyup ince ince doğrayarak salataya ekliyorum. Domateside 1 tane közlenmiş 1 tanede çiğ olarak ekliyorum. Çiğ olanın mutlaka çekirdeklerini çıkarıyor ve çok minicik doğruyorum.

& Zeytinyağlı Taze Fasulye'ye ise mutlaka 1-2 diş sarımsak ekliyorum, pişerken ve yerken kesinlikle sarımsak tadı gelmiyor, sadece lezzet veriyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir