Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Körili Kurabiye

Körili Kurabiye

KÖRİLİ BRETZEL...
Körili kurabiye, başlıktaki adı gibi oldukça farklı bir kurabiye :) Pastanelerde satılan tuzlu kurabiyeleri andırıyor, tek farkı çok baskın bir köri tadı olması.
Köri'yi pilav yada tavuk yapmak için almıştım ama mutfağımda ilk kez köri kullanmak bir kurabiyeye kısmet oldu :)
Birde, tarifte krema yer alıyor, ama açıkçası ben kremanın nasıl bir etki yarattığını çözemedim. Yani; herhangi bir kurabiyenin malzeme listesinde, yoğurt olursa yumuşak yada sirke olursa kıyır kıyır olacağını tahmin ederiz ya, işte krema böyle bir şey değil:) Yani sadece lezzet veriyor. Kurabiyeyi, hafta sonu akrabalarımız için yapmıştım, bu sofra'dan arşivde olmayan tarifleri sırayla yayınlayacağım, sevgili Handan'cığım, Semra'cığım ve Neslihan'cığımın isteği üzerine önceliği körili kurabiye'ye veriyorum:)

Malzemeler
  • 225 Gr. Tereyağ yada Margarin
  • 100 ml. (1/2 Kutu) Krema
  • 3 Su Bardağı Un
  • 1 Çay Kaşığı Tuz
  • 2 Tatlı Kaşığı Köri
  • 1 Yumurta Sarısı ve Haşhaş Tohumu (üzeri için)

Yapılışı

  • Öncelikle yağı eritin ve ılınmasını bekleyin, krema, tuz ve ve köri'yi ekleyin ve mikserle biraz çırpın. Unu azar azar ekleyerek çok sert olmayacak şekilde bir hamur yoğurun.
  • Hamuru oda sıcaklığında yarım saat kadar dinlendirin. İstediğiniz bir şekli verip, tepsiye dizin ve üzerine yumurta sarısı sürün. Çörekotu yada haşhaş tohumu ile süsleyin.
  • 180 derece de ön ısıtma yapılmış fırında 20-25 dk. pişirin.

Körili Kurabiye

NOT 1: Tarif; Lezzet dergisi Nisan/08 sayısından, Sn. Hayal Demirkol'a ait. Hayal hn. dergide, kurabiyelerin üzerini biberiye ile süslemiş ve tuzu 1 tatlı kaşığı olarak kullanmış. Bu şekilde hem ben ve hemde misafirler lezzetli ama tuzlu yorumu yaptığı için, ben tarifte bir çay kaşığı dedim.

NOT 2: Kurabiyeleri, bir hafta önceden pişirip, buzluğa koydum. Buzluktan, çıkarttıktan yarım saat sonra fırından yeni çıkmış gibiydiler. Aynı şekilde, sofradaki bir çok çeşidi (Elmalı ay Çöreği, Elmalı Milföy Dilimleri, Havuçlu Kek) önceden hazırlayıp buzluğa koydum ve sabahtan oda sıcaklığına çıkartıp, çözdürdüm. Sizede kalabalık misafirlerinizi, çok çeşitli bir sofra ile karşılamak için bu yöntemi öneririm.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir