Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Muzlu Pudingli Muffin

Muzlu Pudingli Muffin

ÇOK SEÇENEKLİ BİR KEK...
Daha öncede pek çok tarifte aynı başlığı kullandım biliyorum, ama bu tarz tarifler için en doğru başlık bu gibime geliyor. İnternet ortamında yemek tariflerini ve yemek bloglarını takip edenler bilirler, pudingli kurabiyeler çok meşhurdur :) Hemen her çeşidi yapılmıştır. Bende bütün puding çeşitlerini kullanarak kurabiyeler yaptım bu güne kadar, muzlu, kakaolu, çilekli vs...
Pudingli kek tarifini ilk gördüğümdede "Ah, neden ben düşünemedim bunu" diye üzülmedim desem yalan olur :)
Tarif; Lezzet dergisi'nin verdiği Güzel Şeyler ekinden. Kitapta kakaolu puding ile yapılmıştı, bende kakaolu ile üç kez yaptım ve her seferinde çok beğenildi. Geçenlerde muzlu puding ile denedim, yine çok güzel oldu, şimdi sırada çilekli var:) Tarif, en güzel muffin şeklinde oluyor, ben bir kezde 24 cm.lik kalıp ile yaptım ama malzemesi çok fazla olmadığı için çok ince oldu. Tadı güzeldi ama görüntüsü beni memnun etmedi. Size önerim, eğer muffin şeklinde yapmak istemiyorsanız, çok küçük bir kalıp yada borcam kullanarak pişirmeniz.

Malzemeler (12 adet muffin için)
  • 3 Adet Yumurta
  • 2,5 Su Bardağı Un
  • 1 Paket (Dr.Oetker) Muzlu Puding
  • 1 Çay Bardağı Pudra Şekeri veya Toz Şeker
  • 1 Çay Bardağı Mısırözü Yağı
  • 1 Su Bardağı Süt
  • 1 Paket Kabartma Tozu
  • 1 Paket Vanilya

Yapılışı

  • Yumurtaları ve şekeri, 3-4 dk. şeker eriyinceye kadar çırpın. (vaktiniz var ise, yumurta aklarını cam bir kasede krem şanti kıvamına gelinceye kadar ve sarılarınıda şekerle birlikte çırpın, sonra birleştirin)
  • Yumurtalara, süt ve yağıda ekleyin, biraz daha çırpın.
  • Ayrı bir kapta toz malzemeleri (un, toz puding, kabartma tozu ve vanilya) birlikte eleyin ve harmanlayın.
  • Toz karışımı, sıvı karışıma ekleyin ve karıştırın.
  • 12 muffin kalıbına eşit olarak paylaştırın. (yaklaşık üçte ikisi dolacak şekilde)
  • Üzerine arzu ederseniz damla çikolata serpiştirin.
  • 175 derecede önceden ısıtılmış fırında 25-30 dk. batırdığınız kürdan temiz çıkıncaya kadar pişirin.

Muzlu Pudingli Muffin

& Orjinal tarifte şeker yer almıyor ama ben hem kakaolu hemde muzlu haliyle ilk denemelerimde çok tatsız buldum. Kakaolu muffinlerin üzerine nutella sürmüştüm, muzlu olanların üzerine ise çikolata eritip sürdüm. Siz sadece kek olarak tüketmek isterseniz yukardaki tarifte verdiğim gibi şeker ekleyerek pişirmenizi öneririm. Küçük pastacıklar elde etmek isterseniz keki şeker eklemeden pişirip, 1 paket fındıklı sütlü çikolatayı eritip üzerine sürmenizi şiddetle öneririm. (Özellikle Eti'nin bütün fındıklı olanı şahane oluyor, böyle minik minik fındık tepecikleri olan nefis bir görüntü, en kısa zamanda o haliylede fotoğrafını ekleyeceğim)

& Kakaolu puding ile yapılan tarifte, içine 1 çay kaşığı tarçında ekleniyor ve çok güzel oluyor, ben kakaolu olanlarda ekledim ama muzlu yaptıklarımda eklemedim.

Puding kullanarak yapılan benzer tarifler;

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir