Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Beş Çayı Sofrası

Teyzelere Beş Çayı

HEM ÖĞLE HEM AKŞAM YEMEĞİ :)
Beş çayı sofraları bu anlamda çok kurtarıcı değilmi? Neredeyse tek öğünle bir günü geçiştirebiliyorsunuz. Gündüz "akşam üstü çok yerim şimdiden karnım doymasın, hem tok gidersem ayıp olur" diye düşünüp bir şey yemeyiz, akşam üstü de o kadar çok yerizki, gece yatana kadar acıkmayız :) Ben bu yüzden akşam üstü sofralarını ayrı bir severim :)
Cumartesi günü, evimizde annemin tarafını :) yani teyzelerimi ve kuzenlerimi ağırladım. İki bebeğin, tüm büyüklerin sesini nasılda bastırabildiğini, bebekli annelerin bir sofrada en fazla on dakika oturabildiğini, bebeklerin sürekli; emzirme, uyuma, alt değiştirme döngüsü içinde olduklarını öğrendim. Sanırım, uzun uzun sofrada oturup sohbet ettiğim, kendi dilediğim saatlerde uyuduğum ve gezme saatlerimi kendime göre ayarladığım bu günlerin kıymetini bilmeliyim:)

Teyzelere Beş Çayı

Yakın zamana kadar misafir ağırlamayı en çok blogum için seviyordum, hep yeni tarifler deniyordum çünkü ve her sofradan en az dört beş tane, blogu bir kaç hafta idare edecek tarif çıkıyordu:) Son zamanlarda, misafirlere genellikle sık sık yaptığım ve beğenilen tarifleri yapıyorum, hem "geçen sefer yediğimiz kurabiyeden yine yap" gibi siparişler aldığım için:) hemde eşimin "bir yediğimizi bir daha yiyemiyoruz" sitemleri yüzünden :)

Misafirler geleceğini cuma gecesi saat 10:00'da haber verdiği için, zaten çok oyuncaklı bir şeyler yapma şansım yoktu. Ağırlıklı olarak buzluktaki stokları devreye soktuğum, benimde sadece patates salatası, pasta ve ekmek yaptığım çok pratik bir sofra oldu.

Soframızda nelermi vardı ?

Teyzelere Beş Çayı

Malzeme eksiğimden dolayı, Patates Salatası'nda yine kolaya kaçtım :) Patatesleri haşladım ve sıcakken üzerine zeytinyağ, limon suyu, tuz, karabiber, kırmızı biber ve kuru fesleğen ekleyerek karıştırdım. 1 Adet kuru soğanı yarım ay şeklinde doğrayıp tuz ile ovdum, servis etmeye yakın taze nane ve maydanoz ile birlikte salataya ekledim, çok pratik ama lezzetli bir salata oldu.

Patates Salatası

Diğer Patates Salatası Tarifleri;

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir