Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Şeftali Dolgulu Kurabiye

Şeftali Dolgulu Kurabiye

MEVSİM GÜZELİ...
Geçtiğimiz ayların güzeli çilekti, kendisinden bolca faydalandım, sık sık çilekli pasta yaptım, ama anında tükendiği için, hiç fotoğrafını çekmeye fırsat olmadı, buda sevinsemmi, üzülsemmi bilemediğim durumlardan biri :)
Sadece milföy hamuru ile yapılan pratik pasta blogda yer aldı, oda kendi dilimimi daha sonra yemeyi kabul ettiğim için :)
Şeftali ise şimdilerin güzeli, mis gibi... Mümkün olduğunca yiyoruz, ama bu aralar hamur işlerinden uzak durmak istediğim için, tariflerde pek kullanmıyorum, daha çok meyve olarak tüketiyoruz.
Şeftali dolgulu kurabiyeler, uzun zamandır aklımda, hatta yapmayı unutmamak için Sofra dergisinde tarifin bulunduğu sayfayı açık olarak sehpanın üzerine koymuştum :) hafta sonu denedim, dergi her zamanki gibi beni yanıltmadı, nefis bir lezzet oldu.
Kurabiyenin, dergideki ismi "Şeftali Kapaması", bu isim bana başta çok garip geldi, çünkü fotoğraftaki görüntüsü kurabiye idi:) Tarifi yapıp, tadına bakınca dergiye hak verdim, çünkü bu bir kurabiye değil, kurabiye görünümlü kek ! Sanırım içindeki yoğurt ve zeytinyağ nedeniyle yumuşacık, yemesi inanılmaz keyifli.
Ben dergideki tarife ek olarak, hamura limon kabuğuda rendeledim ve sıvıyağ yerine sızma zeytinyağ kullandım, nefis oldu. Akşam üstü beş çayı keyfi yaparken çok iyi gidiyor, benden söylemesi:)

Malzemeler (16 adet kurabiye için)

Hamuru için;

  • 1 Çay Bardağı (50 gr.) Eritilmiş Margarin
  • 1 Çay Bardağı Pudra Şekeri
  • 1 Çay Bardağı Yoğurt
  • 1 Çay Bardağı Zeytinyağ
  • 1 Adet Yumurta
  • 1 Adet Limon Kabuğu Rendesi
  • 1/2 Adet Limon'un Suyu
  • 1 Paket Kabartma Tozu
  • 3 Su Bardağı Un

İç Harcı için;

  • 1 Adet Şeftali
  • 1 Yemek Kaşığı Fındık, Fıstık veya Ceviz

Yapılışı

  • Un ve kabartma tozu hariç, tüm malzemeleri bir kaba koyun ve çırpma teli ile iyice çırpın. Harcın üzerine, 2 su bardağı un ile kabartma tozunu birlikte eleyin ve yoğurun, kalan unu azar azar ekleyerek, yumuşak bir hamur yoğurun. (Hamurunuz kurabiye hamuru kıvamında değil, poğaça hamuru kıvamında esnek oluyor)
  • Hamurun üzerini örtün ve 15-20 dk. dinlenmeye bırakın, bu sırada şeftalinin kabuklarını soyun ve çatalla ezin, fındık veya fıstığıda irice kırın.
  • Hamurdan mandalina büyüklüğünde bir parça koparın ve avucunuzun içinde açın, ortasına bir tatlı kaşığı kadar şeftali, biraz fındık veya fıstık koyun ve yuvarlayarak kapatın.
  • Hafifçe yağladığınız veya yağlı kağıt serdiğiniz tepsiye dizin, 180 derecede yaklaşık 25-30 dk. üzerleri hafifçe pembeleşinceye kadar pişirin.
  • Fırından çıktıktan 5 dk. kadar sonra, hafif ılınınca üzerine pudra şekeri serpin.

Şeftali Dolgulu Kurabiye

Ben kurabiyenin içinden taşar korkusu ile şeftaliyi çok az koymuştum ama korktuğum gibi olmadı, size en az bir tatlı kaşığı şeftali koymanızı öneririm. Hatta şeftali yok ise, kayısı, vişne, elma gibi meyveler ile yapabilirsiniz, hepside nefis olacaktır.

Nutella Dolgulu Kurabiye

Hamurdan bir parça ayırıp, içlerine birer çay kaşığı nutella ve antep fıstığı koydum. Bu hali hepimizin daha çok hoşuna gitti, yumuşacık, mini alman pastası gibi oldular :) Meyveli yapmak istemez iseniz, nutella veya istediğiniz bir çeşit reçel ile yapabilirsiniz.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir