Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Vişneli ve Damla Çikolatalı Kurabiye

Vişneli ve Damla Çikolatalı Kurabiye

KURABİYE DE SON NOKTA :)
Bu kurabiye beni benden aldı :) Gün içinde fırsat buldukça pek çok blog dolaştığım ve evde de boş kaldığım her an yemek kitapları karıştırdığım için, artık bana tarifler ve yemek fotoğrafları biraz sıradan geliyor, daha doğrusu eskiden olduğu gibi her fotoğrafa "Ne kadar güzel, olsada yesem çok canım çekti !" demiyorum :) Bakıp geçiyorum genellikle, ama bu kurabiyenin fotoğrafını görüp, malzemelerini okuyunca "hemen yapmalıyım" dedim.
Kurabiye gerçekten enfes, tereyağının, çikolatanın ve vişnenin tadını her yudumda hissediyorsunuz, eşimin son zamanlardaki favorisi, bende sık sık yaptım, çünkü ilk bir kaç kez yaptığımda fotoğrafını çekmedi, "bir yemeğin fotoğrafı çekilip, yayınlandığında bir daha yiyemiyoruz" diyor çünkü :))
Kurabiye Ülker marka damla çikolata ile gayet güzel oluyor (markasız damla çikolatalar ile denemenizi önermem) yada marketlerde satılan veya kuvertur bitter çikolataları minik minik kıyarak da kullanabilirsiniz, vişneniz yoksa da olur ama vişne ve çikolatanın birlikteliği bambaşka :)
Tarif; Lezzet dergisi'nin Güzel Şeyler ekinden, ama ben ufak tefek değişiklikler yaptım ve o haliyle yazıyorum, hatta dergide yer alan başlık cümlesini o kadar beğendimki size de aktarmak isterim; "Kimi malzemeler aynı tarifin içinde eşleştirildiğinde koşulsuz bir lezzet yakalanır. Çikolata ile vişnenin birlikteliği de, damla çikolata ile tarçın, leblebi ile boza, domates ile peynirin aşkı gibidir"

Malzemeler
  • 125 Gr. Tereyağ
  • 1,5 Su Bardağı Toz Şeker
  • 1 Adet Yumurta
  • 2 Su Bardağından 1 Parmak Eksik Un
  • 1 Çay Kaşığı Tuz
  • 1 Tatlı Kaşığı Granül Kahve (neskafe)
  • 1 Çay Bardağı Damla Çikolata
  • 1 Su Bardağı Vişne
  • 1 Paket Vanilya
  • 1 Paket Kabartma Tozu
Yapılışı
  • Vişnelerin çekirdeklerini çıkarıp, minik minik doğrayın ve kağıt havlu üzerinde bekleterek iyice suyunun süzülmesini sağlayın.
  • Tereyağını çok kısık ateşte eritip, ılıtın. Toz şeker ile tereyağını 5-6 dk. iyice çırpın, tamamen olmasa bile mümkün olduğunca şekerin erimesini sağlayın.
  • Yumurta ve vanilyayıda ekleyip biraz daha karıştırın.
  • Un, kabartma tozu, granül kahve ve tuzu bir kaba birlikte eleyin.
  • Yağlı karışıma ekleyip, karıştırın.
  • Damla çikolata ve vişneleride ekleyip, kaşıkla karıştırın. (Vişneyide ekleyince, hamurunuz normal kurabiye hamuru gibi değil, biraz elinize yapışan bir kıvamda olacak)
  • Yağlı kağıt serdiğiniz bir fırın tepsisine, bir kaşık yardımı ile ceviz büyüklüğünde ve 2-3 cm. aralıklar ile dizin.
  • 170 derecede önceden ısıtılmış fırında, 25-30 dk. pişirin. Kurabiyeler fırından çıktığında yumuşak oluyor ama biraz bekleyince sertleşiyor.

NOT : Tarifin orjinalinde 1 çay kaşığı tarçında vardı ama ben eklemedim, onun yerine 1 çay kaşığı olan kahveyi 1 tatlı kaşığı yaptım, siz dilerseniz tarçın da ekleyebilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir