Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Kuru Meyveli ve Krem Şantili Kek

Krem şantili kek

BAYRAM TATİLİNDEN HABERLER:)
Evet... Ramazan ayı çabucak geçti. Bayram ise şıp diye :) Artık, mutfağa girip değişik güzel lezzetler denememek için hiç bir bahanem kalmadı :)
"Efendim, yazın çok sıcak, mutfağa girilmiyor, bir menemen ile geçirdik koca yazı" veya "Ramazan da elim kolum kalkmıyor, bir davet olsa, çağırılsak, hazıra konsam" ve hatta "Bayram geliyor, ev yapımı hediyelikler yapmalıyım, çok işim var çok" :) şeklindeki bahanelerin hepsini geçtiğimiz günlerde tükettim ve bitti :)
Bayrama mutfakta ve oldukça yoğun girdim aslında; sipariş pasta ve kurabiyeler, kendi firmamızın özel müşterileri için hazırladığım logolu kurabiyeler ve annem ile kayınvalidemin misafirleri için truf, kakaolu kurabiye, meyveli kek ve un kurabiyesi hazırladım. Meyveli kek bu yazıda, un kurabiyesi ve siparişler başka bir yazı konusu olacak.
Bayramın üçüncü günü ise eşimin ailesi, amcaları ve şehir dışı misafirlerden oluşan 21 kişilik bir grup ağırladım :)
Fotoğraf karesine sığmayan :) upuzun soframızda; köfteli çorba (bu kez 1 yemek kaşığı salça ekleyerek, kırmızı yaptım), fırında tavuk sote, pirinç pilavı, zeytinyağlı barbunya, yoğurtlu havuç, patates salatası ve sütlü ev ekmeği vardı. Tatlı olarak da, şam işi ve çilek soslu sütlü irmik tatlısı.
Ayrıca kahve ile ikram etmek için, misket büyüklüğünde kakaolu kurabiyeler yaptım. Zahmetsiz ama iltifat toplayan bir ikram oldu :)
Bayram ziyaretleri ve mutfak çalışmalarımın dışında, genellikle evde zaman geçirdik, bol miktarda film izledik, oyun oynadık. Hep yapmak istediğim ama gözümde büyüyen, çekmeceleri düzenleme ve buzdolabı ile fırın arkası temizleme işleri de halloldu bu tatil de :)
Bayram çalışmalarından, meyveli kek ile konuyu bağlıyor ve daha uğraşmalı tarifler ile dönme sözü veriyorum :)

Krem şantili kek

Krem şantili keki yapmaya başladığımdan beri normal kek yapamaz oldum, illa içine krem şanti girecek :) Bu kek için yumuşak kelimesi bile yetersiz, keserken inanılmaz dikkatli olmanız gerekiyor. Son zamanlarda en çok limonlu vişneli yapıyorum, içine 2 adet limon kabuğu rendesi ve 1 adet limonun suyunu ekleyip, üzerine de minik minik doğradığım vişneleri serpiyorum. Yumuşacık, nemli ve mayhoş bir kekiniz oluyor.

Bayramda kayınvalidemin misafirleri için, kuru meyveli yaptım. Eşim çok beğenince dün tekrar yaptım. Kuru meyveleri içinde sadece renk olur düşüncesi ile eklemiştim ama meyvelerin tadı oldukça hissediliyordu aklınızda olsun.

İlk yaptığımda, yağ olarak mısır özü kullandım, ikincisinde sızma zeytinyağ. Genel görüş, zeytinyağ tadının çok baskın olduğu ve mısır özü ile yapılanın daha güzel olduğu idi. Siz kendi damak tadınıza göre istediğiniz çeşidi kullanabilirsiniz.

Keki hiç kakao eklemeden, kakaolu krem şanti kullanarak da yapabilirsiniz, nefis oluyor.

Malzemeler

  • 4 Adet Yumurta
  • 1,5 Su Bardağı Şeker
  • 1 Çay Bardağı Mısırözü Yağ
  • 1 Paket Sade Krem Şanti
  • 1 Su Bardağı Soğuk Süt (Krem şantiyi hazırlamak için)
  • 1 Paket Kabartma Tozu
  • 2,5 Su Bardağı Un
  • 1 Su Bardağı Kuru Meyve Karışımı

Yapılışı

  • Yumurta aklarını cam kasede kar haline gelinceye kadar çırpın. Yarım su bardağı şekeri ekleyip, şeker eriyinceye kadar çırpın.
  • Yumurta sarılarını, bir su bardağı şeker ve 3 yemek kaşığı kaynar su ile, şeker eriyip karışımın rengi iyice açılıncaya kadar çırpın. Sıvı yağı ekleyerek biraz daha çırpın.
  • Ayrı bir kasede krem şantiyi, soğuk süt ile çırparak hazırlayın.
  • Yumurta sarıları, akları ve krem şantiyi, akları fazla söndürmeden tahta bir kaşık ile birbirine yedirin.
  • Undan 2 yemek kaşığı kadar ayırıp kuru meyveleri unlayın.
  • Un ve kabartma tozunu, birlikte sıvı karışımın üzerine eleyin.
  • Unlu meyveleride ekleyip, kaşıkla karıştırın.
  • Kek kalıbını katı yağ ile yağlayıp, un serpin. Karışımı dökün.
  • 180 derecede önceden ısıtılmış fırında 45-50 dk. batırdığınız kürdan temiz çıkıncaya kadar pişirin.

Benzer Tarifler;

& Damla Çikolatalı Krem Şantili Kek

& Portakallı Krem Şantili Kek

& Krem Şantili Pandispanya

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir