Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Ekim/08 Çalışmaları

Kelebek Pasta

SİPARİŞLERDEN TAZE HABERLER :)
Acaba yapabilirmiyim ? Nasıl yaparım? Becerirmiyim ? derken emekleme devresini atlatıp sıralamaya başladım artık sipariş konusunda. İnşallah ilerde yürüyüp, koşabilirimde bakalım :) Bu yazıda tarif olmadığı için, sözü fazla uzatmadan sizleri fotoğraflar ile baş başa bırakayım.
Kelebek şeklinde pasta, canımın içi Yaseminim'in, prenses yeğeni Sıla için hazırlandı. Aynı zamanda doğum günü partisine davetli olduğum için, Sıla'nın gözlerindeki mutluluğu görebildim ve bence sırf o anı bir çocuğa yaşatmak için bile süslü pasta yapılmalı diyorum hep.
Pasta hem çikolatalı, hemde sade :) olarak istendi. Bende; bir tarafı; yoğurtlu kakaolu pandispanya, çikolatalı pastacı kreması, fıstık krokan ile diğer tarafı; yoğurtlu sade pandispanya, beyaz çikolatalı pastacı kreması, parça çikolata ve vişneli hazırladım.

Fotoğraflı Doğum Günü Kurabiyesi

Doğum gününe davetli çocuklara hediye edilmek için, hazırladığım fotoğraflı kurabiyeler.

Yenilebilir Albüm :)

Bu fotoğraf albümü de :) misss gibi, şeker gibi bir bayan için hazırlandı. Doğum gününe davet ettiği dostlarına, her biri ile ayrı ayrı fotoğraflarının olduğu kurabiyeler hediye etti Zerrin. Çok zevk alarak hazırladığım, farklı bir çalışma oldu. Bir kez daha iyiki doğdun diyorum Zerrin şekerim.

kizbebeksepet1

Yine en sevdiğim çalışmayı en sona sakladım :) Bebek kurabiyeleri... Aslında genel olarak teması, şekilleri aynı ve renklerde de sınırlı olduğunuz halde, yapması en keyifli kurabiyeler bebek kurabiyeleri benim için. Hele poşetlenip, kurdelesi bağlanınca, paketi elime almış severken buluyorum kendimi :)

Zıbın kurabiye

Biberon kurabiye

Puset kurabiye

Melek kurabiye

Babet kurabiye

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir