Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Evlilik Yıldönümü Kurabiyeleri

Evlilik yıl dönümü hediyesi fotoğraflı kurabiyeler

YENİLEBİLİR FOTOĞRAF ALBÜMÜ :)
Kurabiyeleri eski çalıştığım catering firmasında tanıdığım ve hala da haberleşmeye devam ettiğimiz sevgili Okşan için hazırladım.
Okşan; "eşim için, evlilik yıldönümü sürprizi kurabiyeler hazırlarmısın?" dediğinde açıkçası ben çok yaratıcı fikirler düşünemedim, "çiçek buketi şeklinde yapalım" yada "üçünüzün fotoğraflarının olduğu bir kurabiye aranjmanı yapalım" gibi klasik tekliflerde bulundum.
Okşan'ın bana önerdiği fikir ise muhteşemdi, ilişkilerini, evliliklerini gün gün anlatan farklı tarihlerdeki fotoğraflardan oluşan kurabiyeler...
Her fotoğrafın üzerinde ise, birer cümlelik yazılar; "Meğer ben hamileymişim", "Babasının oğlu", "Ege ile ilk tatil", "Ege'nin ilk doğum günü", "Tatlı bir tatil kaçamağı", gibi esprili cümleler yazan 12 farklı fotoğraflı kurabiye...
Kurabiyeleri, büyük kalp şeklinde hazırladım, fotoğrafların kenarlarına da şeker hamuru ile renkli minik kalpler yaptım. Kurabiyelerin fotoğrafını tek tek çekmedim, özel hayata saygımdan dolayı, ama gerçekten çok hoş bir çalışma oldu.
Okşandan daha sonra aldığım detaylı bilgiler ise çok hoştu, eşi Serkan kurabiyelere bayılmış ve yemeye kıyamamış :) İşyerinde ki arkadaşları ise çok beğenip, hemen yakınlarına anlatmak için telefonlara sarılmışlar. Kurabiyeyi yemeye ilk kıyan minik Ege olmuş ve tadınıda çok beğenmiş:)
Okşancım; bu güzel fikir ve çalışmalarıma verdiğin destekten dolayı sana bir kez daha teşekkür ederim, eşinle ve yakışıklı Ege ile sana ömür boyu sağlıklı, huzurlu bir hayat dilerim canım...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir