Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Eşimin Doğum Günü Yemeği - 2008

Eşimin Doğum Günü -2008

BİR DOĞUM GÜNÜ HİKAYESİ DAHA...
Bu yıl, doğum günü yazısını yazarken; "bir yıl ne çabuk geçti, sanki daha dün gibi eşimin doğum gününü kutlamıştık" tarzında sözler etmeyecektim, artık kabul ediyorum, haftalar gün gibi, aylar hafta gibi, neredeyse ışık hızıyla geçiyor ve ben durumu kabullendim, sadece sağlıklı ve huzurlu geçmesi için dua ediyorum.
Ama bir kaç hafta önce Yaso'cum eşine, "doğum gününe gidiyoruz" deyince, eşi; "E, daha yeni kutladık !" demiş :)) O zaman anladımki sadece bizim için değil herkes için çok hızlı geçiyor zaman...
Bu yıl, geçen yıla oranla sade bir doğum günü yaşadık, bunda en büyük pay benim geçen yıl, beş doğum gününe yetecek kadar sürprizi bir seferde tüketmiş olmam :) Geçen yıl; dergi, sürprizli oyun, fotoğraflı pasta ve kurabiyeler gibi birbirinden hoş sürprizler hazırlamıştık. Bu yıl, herkesin beklenti çıtası çok yüksekti o nedenle :) Bende, davet ettiğimiz arkadaşlara, üzerine basa basa "bu yıl sadece yemek yiyip, sohbet edeceğiz" o kadar dedim:)
Bayram haftası olması nedeniyle, bazı arkadaşlarımız şehir dışında, bazılarıda bebek bekliyor olduğu için :) küçük bir grup toplandık bu kez...
Soframızı bu yıl, salona açık büfe şeklinde kurdum, geçen yıl mutfakta idi ve misafirler salona ve mutfağa bölünmüş, biraz kopukluk yaşanmıştı. Bu kez, bütün gece, yemekler gözümüzün önünde olduğu için, hem sohbet ettik hem de sürekli olarak yedik :)

Eşimin Doğum Günü -2008

Canımın içi Yaso'm bu yılda geçen yıl olduğu gibi en büyük desteğim ve kurtarıcımdı, sağolsun. Hem çeşitleri birlikte kararlaştırdık, hemde üç çeşit yiyecek ve hediye edilecek kurabiyeleri hazırlayarak yine üzerimden kocaman bir yükü aldı. Belkide her doğum gününde en az benim kadar yorulduğu için, eşine daha yeni kutladık gibi geliyordur bu doğum günleri :)

Tabi, sadece doğum günlerinde değil, her misafir davetinden bir gün önce, hızır gibi yetişip, sihirli elleriyle bana yardım eden, çeşitlerin hepsinin enfes olmasını sağlayan annemi de unutmamam gerek, her zaman söylüyorum, annem olmasa ben hiç bir şey yapamam...

Soframızda nelermi vardı ?

Eşimin Doğum Günü -2008

Peynir dolgulu domates ve salatalıkları hazırlamak çok kolay, ama inanın bütün gece uğraşılarak yapılan yaprak sarma kadar iltifat alıyorlar :) Hazırlamak için; beyaz peynir ve maydanozlu bir harç yapın, salatalıkların içini bütün halindeyken oyup, peynirli karışım ile doldurup dilimleyin, üzerine çörek otu serpin. Aynı şekilde kiraz domateslerinde içini oyup, peynirli karışım ile doldurun, domateslerin düzgün durması için altından minicik kesmeyi unutmayın :)

Eşimin Doğum Günü -2008

Tatlı büfesini anneciğimle birlikte hazırladık. Tatlıları, Yaso'cuğumun önerisi ile minik fincanlarda servis ettim, tüm çeşitlerden tadılabilsin diye, aslında önerinin orjinali türk kahvesi fincanlarında olması idi ama o şekilde gözüme az göründü, her ne kadar farklı kaplarda olması gözümü biraz rahatsız etse de, gelen iltifatlar nedeniyle bu detaya çok takılmadım. Özellikle kabak tatlısı ve sütlacı dikkatlice not aldım, çünkü annem her ikisinide mükemmel yapar, tarifleri yakında...

Tatlı Büfesi;

Eşimin Doğum Günü -2008

Geçen yıl pastayı ve kurabiyeleri Sarı Şekerim hazırlamıştı, bu yıl pastayı ben, kurabiyeleri Yasemin'im hazırladı. Bu yılın aktivitesi de bu sevimli fotoğraf makinesi şeklinde kurabiyeler ve salonun her yerine dağıttığımız altın renkli balonlar oldu.Dergileri ise geçen yıl almayan arkadaşlarımız için yerleştirdim. Kurabiyeler, hem doğum günü sahibinin hemde gelen konukların ortak hobisi olduğu için inanılmaz beğenildi, hatta Ahmed Pentax'a mail atacağını ve çam ağacı şeklinde flaşı olan makineler üretmelerini isteyeceğini söyledi :))

Başlıktada söylediğim gibi, bir doğum günü hikayesini daha geride bıraktık. Allah'tan, sevgili eşim ve dostlarımızla daha nice doğum günleri geçirmeyi diliyorum, bundan sonrada...

Benzer Yazılar;

& Eşimin Doğum Günü - 2007

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir