Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Kahvaltı Sofrası

Ahmed-Pınar Bayram Kahvaltısı

YENİ YILIN İLK KAHVALTISI İÇİN...
Aslında bu kahvaltı sofrası, uzun kurban bayramı tatilinde, arkadaşlarımız için bayram kahvaltısı niyetiyle kuruldu. Ama yayınlanması bu günlere denk geldiği için, yılbaşı gecesinin ardından yapılacak kahvaltılar içinde bir seçenek olabilir diye düşündüm.
Malum bu hafta içi bir gün fazladan, pazar kahvaltısı yapacağız :)
Kahvaltı soframızda; klasik kahvaltı çeşitleri, börek ile kek vardı diyeceğim ama kendi bahçemizden toplayıp babacığımın elleri ile yaptığı zeytinlere ve zeytinyağına haksızlık etmiş olmak istemem:)
Birde bu yazıyı yazarken, bir fotoğrafın yaşattıkları ile anlam kazandığını farkettim, mesela siz fotoğrafa baktığınızda, "sıradan kahvaltılıklar işte" diyebilirsiniz ama ben baktığımda, zeytinleri, zeytinyağını ve kelle (mihaliç) peynirini görüyorum, eşimin sıktığı portakal suyunu, arkadaşlarımızın getirdiği nefis lezzetleri, o gün sofrada konuşulanları, kahkahalarımızı...
Evet, bir fotoğraf herkese farklı duygular yaşatabilir öyle değil mi ?...

Soframızdakiler;

Ahmed-Pınar Bayram Kahvaltısı

Sofranın benim için en güzel yanlarından biride, arkadaşlarımızın gelirken hediye olarak, blogumdan seçtikleri tarifleri kendi elleriyle yapıp getirmeleri oldu :)

Cici, klasik yoğurtlu kek'e ceviz eklemiş. Ahmed ise Browni yapmıştı ve servis edeceği tabağı bile kendi elleriyle süsledi :) Üstelik, bu nefis tarifin fotoğrafını beğenmediğimi bildiği için yeni bir fotoğrafını da çekip getirmiş bana :) Hemen değiştirdim tabi :) Ahmed'in blogumda sayısız fotoğrafı var zaten, hatta nefis bir Mantarlı Dereotlu Pilav ve Tavuklu Spagetti tarifi de var... Hünerli Bayanlar, Ahmed ve eşim sayesinde Hünerli Baylar ve Bayanlar'a mı dönüşecek nedir ?:)

Mantarlı Sosisli Börek

Mantarlı, sosisli börek en sevdiğim börek çeşitlerinden biri. Genellikle milföy hamuru ile yapıyorum ama evdeki baklava yufkalarını tüketmek ve yeni lezzetler keşfetmek için, bu kez baklava yufkası ile yaptım. Hepimiz bu şekilde de çok beğendik ama yufkalar çok ince olduğu için ben pek börek yiyormuş gibi hissetmedim, daha çok sote gibi geldi bana. İlk fırsatta milföy hamuru ile de yapıp, fotoğraflayarak tarifi sizlerle paylaşacağım. Çok beğenileceğine eminim çünkü...

Bu yazı ile de tüm sevdiklerimin, blogcu dostlarımın ve siz sevgili okuyucularımın yeni yılını kutlarım. İnşallah 2009 hepimize tüm hayallerimizi getirir, en başta da hepimizin ortak dileği olan sağlık ve ülkemiz için huzur ve refahı tabiki...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir