Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Kahvaltı Sofrası

Necla Abla Kahvaltı Sofrası

NECLA ABLA'DAN MUHTEŞEM BİR KAHVALTI SOFRASI...
Bu yazı bu güne kadar blogda yayınlanmış en fazla fotoğraflı yemek yazısı olacak, çünkü 28.12.2008 pazar günü benim tüm hayatım boyunca en fazla yemek yediğim gün olarak tarihe geçti :) Üstelik bu cümleyi sadece ben değil, o gün bu kahvaltı sofrasına konuk olan diğer dört kişi de (ev sahiplerini saymıyorum) defalarca sarfetti :)
Necla abla bize öyle bir sofra hazırlamıştı ki, dillere destan...
Sofrada ilk önce nefis kahvaltılıkların tadına baktık, ki onlar bile hazır olmasına rağmen özenle seçildiği her halinden belli olan müthiş lezzetlerdi.
Daha sonra büfede inci gibi dizilmiş, sıcak ve soğukları tattık, tatmak değil aslında eni konu yedik :) Hepsi de inanılmaz lezzetli idi. Tüm ikramlar için önce "ah, yok yeter, patlayacağız, Necla abla" dedik, sonra "tamam sadece tadına bakalım o zaman" dedik ama her seferinde tabağımıza tekrar tekrar aldık hepsinden:)
Sabah 11.30 da başlayıp, akşam 20.30 a kadar aralıksız yediğimiz :) ve benim de eşiminde ertesi gün boyunca sadece su içebildiğimiz bu muhteşem ziyafetin fotoğrafları ile sizi baş başa bırakıyorum.

Necla Abla Kahvaltı

Büfenin yarısı tatlılar, yarısı tuzlular olarak düzenlenmişti. Ama ben fotoğraf çekilirken, Ahmed'in su böreklerini tatlı kısmına, kendi kakaolu kurabiyelerimide tuzlu kısmına yerleştirmişim :( Bunun için Necla abla'dan özür diliyorum.

Necla Abla Kahvaltı

Tatlı büfesinde, gül muffin şeklinde hazırlanmış Havuçlu Kek, damla çikolatalı ve fındıklı Kaya Kurabiyesi, rüzgar gülü şekli verilmiş Lokumlu Milföyler vardı.

Necla Abla Kahvaltı

Tuzlu Büfesinde ise; patatesli gül böreği, peynirli poğaça, peynirli domatesli börek vardı.

Necla Abla Kahvaltı

Açık Büfe'nin genel görüntüsü...

Necla Abla Kahvaltı

Biz sofraya oturduktan sonra hazırlanan ve sıcak sıcak servis edilen; Menemen ve Sosis-Sucuk Kavurma...

Necla Abla Kahvaltı Ekmek

Benim, "bu kadar çeşidin içinde kimse yüzüne bakmaz" diye düşündüğüm :) ama beni şaşırtıp çok ilgi gören ve iltifat alan ekmeğim. Söke Un ekmek karışımı ile her zaman yaptığım sade ekmek. Tarifi burada...

Necla Abla Kahvaltı Sofrası

Gün ilerleyip de midelerimizde henüz birazcık yer açılmışken, Necla abla "belki gün içinde acıkırsınız, diye düşünüp, tuzlu bir şeyler de yaptım" dedi ! ve elinde Mercimek Köftesi, Zeytinyağlı Yaprak Sarma ile odaya girdi :) Oysa ben sadece pasta yiyeceğiz sanmış ve büfeden sadece tatlıları masaya koymuştum, böylelikle akşam üstü bir masa daha kurulmuş oldu :) İşin en ilginç yanı hepimizin, "çok doyduk, sadece tadına bakalım" dediğimiz herşeyden defalarca almamızdı, boşuna demiyorum, tarihe geçecek bir gün oldu diye :)

Necla Abla Kahvaltı

Bu şirinlerin yapılışını peçete tatbikatı ile öğrendim Necla abla'dan :) En kısa zamanda deneyip, yayınlayacağım, çok pratik ama lezzetli ve çok hoş sunumu olan bir tarif.

Necla Abla Pasta

Damalı pasta; pamuk gibi yumuşacık, çok lezzetli bir pasta olmuştu. Damalı pasta yapılışı için buraya tıklayabilirsiniz.

Evet, nasıl haklıymışım değilmi ? :) Necla ablacım, bu güzel gün için sana ve Erhan abi'ye çok teşekkür ediyorum, inanılmaz keyifli bir gündü, seni ve Aslı'yı çok yormuşuz kusura bakma ama herşey enfesti.

Ben o günden beri artık kendime "misafir ağırlıyorum" diyemiyorum :( Ben bu gune kadar misafirlerimi peynir-ekmek ile ağırlamışım gibi geliyor, daha çok yol katetmem gerek çok...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir