Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Kuru Meyveli Kakaolu Muffin

Kuru Meyveli Kakaolu Muffin

HAZIR SATILAN TOPKEKLER GİBİ, AMA DAHA GÜZEL :)
Bu lezzetli minileri, arkadaşlarımız için hazırladığım kahvaltı sofrası için yaptım. Aslında göz kararı yaptım ama blogun verdiği alışkanlıktan olsa gerek gözümün kararını yine gözlerimle ölçtüm:) Ben dahil, yiyen herkesden olumlu eleştiri alınca da, ölçüleri hemen not aldım.
Kek, içindeki yoğurt nedeniyle nemli oluyor, kakaolu olduğu içinde, bana biraz ıslak keki anımsattı.
Hazırlaması ve pişirmesi, yarım saati biraz geçen bu nefis lezzeti, sabah kahvaltılarınız yada habersiz gelen :) beş çayı misafileriniz için hazırlayabilirsiniz.

Malzemeler (12 adet muffin için)
  • 2 Adet Yumurta
  • 1 Su Bardağı Şeker
  • 2 Yemek Kaşığı (tepeleme) Kakao
  • 1 Su Bardağı + 1 Yemek Kaşığı Un
  • 3 Yemek Kaşığı (tepeleme) Kuru Meyve Karışımı
  • 1/2 Su Bardağı (100 ml) Sıvı Yağ
  • 3 Yemek Kaşığı (tepeleme) Yoğurt
  • 1 Paket Kabartma Tozu
  • 1 Paket Vanilya

Yapılışı

  • Oda sıcaklığındaki yumurtaları ve şekeri, 4-5 dk. (şeker eriyip, karışım yoğurt kıvamına gelinceye kadar) çırpın.
  • Sıvı yağ ve yoğurt ekleyip, biraz daha çırpın.
  • Ayrı bir kaba, 1 su bardağı un, kakao, kabartma tozu ve vanilyayı birlikte eleyin.
  • Yine ayrı bir kapta kuru meyveleri ve 1 yemek kaşığı unu harmanlayın.
  • Yumurtalı karışıma, unlu karışımı ve kuru meyveleri ekleyin. Tahta bir kaşıkla, çok az karıştırın.
  • Karışımı muffin kağıtları yerleştirdiğiniz kalıbın içine, bir parmak boşluk kalacak şekilde paylaştırın.
  • 180 derecede ön ısıtma yaptığınız fırında 20-25 dk. (batırdığınız kürdan temiz çıkıncaya kadar) pişirin.

Kuru Meyveli Kakaolu Muffin

& Muffinler nemli olmasının da etkisiyle, bana biraz yağlı geldi. Bir dahaki sefere 1 çay bardağı yağ kullanacağım, benim dışımda yiyen hiç kimseden böyle bir eleştiri almadığı için, yağ miktarını sizin damak zevkinize bırakıyorum.

& Kuru meyveler, yerken biraz dişe geliyor, ben bu şekilde daha çok sevdiğim için ıslatmıyorum. Siz yumuşak olmasını isterseniz, meyveleri 5-10 dk. ılık su içinde bekletin, süzüp, kağıt havlu ile suyunu iyice çektirin ve yine unlama işlemini yapın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir