Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Sevgililer Günü Kurabiyeleri

Aşk Kurabiyeleri
SEVGİYİ ANLATMANIN TATLI YOLU :)
Evet, kimileri "bir gün ile sınırlı kalmamalı, her gün sevgi günü" desede, kimileri de "sevgililer günüde neymiş" dese de :) şubat ayının 14'ünde yine yer gök kırmızı - beyaz olacak :)
Belki de, hem ülkemizin, hem de dünyanın ekonomik kriz ile bunaldığı, içimizin acıdığı savaşların olduğu bu tatsız günler de bir kaç saat de olsa farklı bir şeylerden bahsedeceğiz o gün...
Ben belirli bir yaştan sonra, özel günleri bir araya gelme, birbirini hatırlama günleri olarak görmeye başladım. "Hala bu yaşta doğum günleri düzenliyorsun, alemsin" diyenlere de hep aynı yanıtı verip; "bayramlar, doğum günleri olmasa bir araya gelemiyoruz, bundan güzel bahane mi olur" diyorum, hatta eskiden annemin akrabaları ile yaptığı "altın günleri" ile çok dalga geçer, annemi üzerdim :) Oysa şimdi çok mantıklı buluyorum bu günleri, hatta ben de daha önemli bir işim yoksa katılıyorum, çünkü içinde yaşadığımız telaşe içinde, görüşmeler, eğer adı konmamış tarihlerde ise hep erteleniyor, çoğu zaman aylarca gerçekleşmiyor.
Sözün kısası sizde benim gibi, sevgililer gününü bahane edip, sevdiğiniz için, özel bir şeyler yapmak istersiniz belki diye, tatlı seçenekler hazırladım :) ...


Aşk Kurabiyeleri


Aşk Kurabiyeleri


Aşk Kurabiyeleri


Aşk Kurabiyeleri (Aranjman)


Aşk Kurabiyeleri (Aranjman)


Aşk Kurabiyeleri (Aranjman)


Aşk Kurabiyeleri (Aranjman)

Sevgililer günü için sadece kurabiye değil, süslü cupcake ve tek kişilik kalpli pasta seçenekleride hazırlayacağım ilk fırsatta..

& Son aylarda yaptığım ve daha öncekilerin tekrarı olmayan çalışmalarımı, bloga eklemek yerine, yan tarafta banner'ini da gördüğünüz Kurabiye Galerisi'nde sergiliyorum, bilginize...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir