Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Mısır Ekmeği (2)

selencenk-5

BENİM İÇİN MISIR EKMEĞİNDE SON NOKTA :)
Bir yıl öncesine kadar hiç sevmediğim, deyim yerindeyse boğazıma takıldığı için yutamadığım, mısır ekmeğini artık çok seviyorum. Sevgili Papatya'nın nefis anlatımı ile cesaretlenip yaptığım ve çok severek yediğimiz ilk mısır ekmeğim hala ilk göz ağrım ve favorim :)
Bu hafta sonu yaptığım mısır ekmeği ise tek kelime ile mükemmel !
Harcını hazırlayıp kalıba dökerken, çiğ çiğ yememek için kendimi zor tuttum inanın :) Kek harcının kasede kalan son kısmını, ziyan olmasın diye :) mideye indirmeyi seviyorsanız, bu ekmekte de kendinizi zor tutacaksınız.
Normalde kendi yaptıklarıma hep bir kusur bulan, "şurası şöyle olsaymış, daha iyi olurmuş" diyen ben, bu ekmeğe bayıldım!
Üstelik hafta sonu, farklı zamanlarda bir araya geldiğimiz bazı arkadaşlara bu ekmekten yanımda götürerek ikram ettim ve herkesin ortak sorusu; "ne zaman yayınlanacak?" oldu :)
Tadına bakan arkadaşlardan, benim için, görüşü en değerli olan, (Trabzon'lu olduğu için) Ahmed'di ve o da "tadı tek kelime ile mükemmel ama un gibi çekilmiş, mıhlama'lık mısır unu ile değil, daha iri taneli mısır unu ile yapılsa, şöyle yerken ağızda çıt çıt etse, daha iyi olur" dedi:)
Bu dip notu da atlamak istemedim.
Sonuç olarak, hem akşam yemeklerinizde hemde çayın yanına nefis bir seçenek bu mısır ekmeği.

Malzemeler
  • 1 Adet Yumurta
  • 1 Su Bardağı (200 ml.) Süt
  • 1 Su Bardağı (200 ml) Sıvı Yağ
  • 1 Yemek Kaşığı (tepeleme) Toz Şeker
  • 1 Tatlı Kaşığı (silme) Tuz
  • 1/2 (yarım) Su Bardağı Un
  • 4 Su Bardağı Mısır Unu
  • 1,5 Su Bardağı (kaynar) Su
  • 1 Paket Kabartma Tozu
Yapılışı
  • Derin bir kasede, yumurta, süt, yağ, şeker ve tuzu çırpma teli ile iyice çırpın.
  • Karışımın üzerine un, mısır unu ve kabartma tozunu birlikte eleyin ve karıştırın.
  • Son olarak, sıcak suyu ekleyin ve karıştırın. (Bu aşamalarda karışım oldukça kıvamlı oluyor, çırpma teli ile zorlanabilirsiniz, ben de iri bir kaşık ile karıştırdım)
  • 20x30 cm. ölçülerinde veya 24-26 cm. çapında bir kabı katı yağ ile yağlayıp, un serpin ve karışımı dökün.
  • 180 derecede önceden ısıtılmış fırında, 35-40 dk. üzeri iyice pembeleşip, batırdığınız kürdan temiz çıkıncaya kadar pişirin.
Benzer Tarifler;
& Papatya'nın Tarifi ile Mısır Ekmeği

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir