Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Vişneli Mekik

Vişneli Mekik

MİNİK LEZZET PARÇALARI :)
Bir önceki tarifte, sırada vişneli mekik var demiştim, arayı çok açmadan tarifi paylaşmak istedim. Pek çok tarif gibi, mekikde uzun süredir yapmayı planladığım, "acaba pastanede satılanlar gibi yapabilirmiyim?" diye düşündüğüm bir lezzetti. Softbowl kalıplarımın içinde mekik kalıbını görünce, hemen uygulamaya karar verdim :)
Hafta sonu bütün dergilerimi ve kitapları karıştırıp bir mekik tarifi buldum. Malzeme listesini değiştirip, azalttım ve margarin yerinede sıvı yağ ekledim. Mekikler, benden, eşimden ve hafta sonu tadan arkadaşlarımızdan olumlu not aldı. Kahve ile birlikte kar keyfimize eşlik ettiler.
Tek olumsuz eleştiri bir arkadaşımızın; "biraz kuru olmuş" demesi idi. Bunuda biraz fazla pişirmiş olmama bağlıyorum.
Mekik, 15 - 20 dk. içinde pişiyor aslında ama ben, üzerininde, altınında nar gibi kızarmış olmasını istediğim için, fırında biraz fazla tuttum. Bu nedenle, yoğun bir kek tadı yerine kekin kenarındaki yumuşak kabuğu yiyormuş hissi veriyor mekikler :)
Sizde benim gibi, keklerin iç kısmını değilde, kenarlarını yemeyi daha çok seviyorsanız, mekiklere bayılacaksınız :)
Tarifi klasik kek'ten ayıran bir özelliğide içinde tahin olması. Ben tarifin yer aldığı kitaba Koska Helva sponsor olduğu için, tahini sırf reklam amaçlı malzeme listesine dahil ettiler diye düşündüm açıkçası :) ama tadına bakınca kesinlikle çok yakıştığını ve bambaşka bir lezzet kattığını farkettim.
Tarifi; mekik kalıbınız yok ise, 24-26 cm.lik bir turta kalıbında yada 25x30 cm.lik bir borcam tepside de pişirebilirsiniz.

Malzemeler (18 adet)
  • 2 Adet Yumurta
  • 1 Su Bardağı Toz Şeker
  • 2 Yemek Kaşığı (tepeleme) Yoğurt
  • 1 Çay Bardağı Sıvı Yağ
  • 2 Yemek Kaşığı Tahin
  • 2 Yemek Kaşığı (un gibi çekilmiş) Fındık
  • 1 Su Bardağı Un
  • 1 Paket Kabartma Tozu
  • 1 Paket Vanilya
  • 18 Adet (dondurulmuş) Vişne

Yapılışı

  • Öncelikle, vişneleri ikiye bölün ve çözülmesi için bir süzgecin içinde bekletin.
  • Şeker ve yumurtaları 4-5 dk. şeker eriyip, karışımın rengi iyice açılıncaya kadar çırpın.
  • Yoğurt, sıvı yağ ve tahini ekleyip biraz daha çırpın.
  • Fındıkları ve ayrı bir kaba birlikte elediğiniz, un, kabartma tozu ve vanilyayı ekleyin. Çok az karıştırın.
  • Mekik kalıplarını katı yağ ile yağlayıp, unlayın. (silikon kalıplarda yağlamaya çok gerek yok ama ben alt ve yan kısımlarında güzelce kızarmasını istediğim için, yağladım sizede öneririm)
  • Kalıbın her bir gözüne, bir yemek kaşığı karışımdan koyun ve üzerine vişne tanelerini yerleştirin.
  • 180 derecede ön ısıtma yapılmış fırında, 20-25 dk. üzerleri iyice kızarana kadar pişirin. (kürdan testinide unutmayın)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir