Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Tefal ActiFry Etkinliği

Tefal-Actifry

YİNE GÜZEL BİR GÜN :)
Evet, başlık her zamanki gibi anlatacaklarımın bir cümle ile özeti...
Cumartesi günü, Tefal sayesinde yine çok keyifli bir gün yaşadım.
Hani güzel bir söz vardır, üst üste bir kaç kez güzel yerlere gidip, keyifli zaman geçirince, "leyleği havada gördüm bu yıl" deriz. İşte benim için de 2009 güzel etkinlikler ve eğlenceler anlamında tam anlamıyla leyleği havada gördüğüm bir yıl olarak geçiyor :) ve bu durumdan çok memnunum, aman nazar değmesin :)
Güzellikler Uno ile başladı, keyifli kahvaltılar, geziler, eğlenceli aktiviteler yapıyoruz Uno ile.
Sevgili Ayşem ve Atilla bey sayesinde, birbirinden güzel, dünya kadar Softbowl kalıbım oldu ve mutfakta bir çok yeni deneme yapıyorum oyuncaklarım ile :)
Geçtiğimiz haftalarda posta kutuma düşen, sevgili Zümrüt hanımın davet mektubu ile Tefal de hayatıma eğlenceli bir giriş yapmış oldu :)
-Sizlerle tanışmak, sohbet etmek, yeni ürünümüzü tanıtmak ve birlikte eğlenceli bir aktivite yapmak istiyoruz. diyordu Zümrüt hanım. Daveti hemen kabul ettim ve heyecanla Whirlpool Mutfak Sanatları Akademisi'nde gerçekleşecek organizasyon için geri sayıma başladım :)
Aktiviteyi heyecanla beklememin nedeni yanlızca arkadaşlarımla keyifli bir gün geçirecek olmam değildi. Eşimin akıllara durgunluk veren patates kızartması sevgisi ! nedeniyle bir süredir Tefal'in yeni ürünü Actifry ile ilgileniyordum.
Her ne kadar satış görevlisi; "defalarca denedik, gerçekten patates kızartması gibi oluyor" desede içimdeki şüpheyi bir türlü atamıyordum. Çünkü 1 kg. patates, 1 yemek kaşığı yağ ile kızarıyordu ve mantığım bir türlü bunu kabul edemiyordu :)

Actifry Etkinliği

Cumartesi, kendi ellerim ve gözlerim ile konuyu test ettim ve gerçekten inanamadım. Patates kızartmasına çok ama çok yakın bir lezzet ile karşılaştım. Yani fırın patates veya haşlanmış patates tadı değildi kesinlikle, kızarmış patates tadı alınıyordu ve içerdiği yağ miktarını göz önüne alınca, aradaki minik lezzet farkı bence önemli değildi :)

Actifry-Patates Kızartması

ActiFry patatesi güzelce kızartmıştı ama benim aklımdaki soru işaretleri hala bitmemişti. Her ne kadar evimizde neredeyse her akşam patates kızartması yapılıyorsa da, sadece patates kızartması için kocaman aleti almak mantıklımıydı ?

Actifry-Çoban Kavurma

Usta şefimizin açıkladığı; yapacağımız yemekler listesini görüp, hazırladıktan sonra tadına da bakınca aklımda hiç soru işareti kalmadı. Çünkü hazırladığımız çoban kavurma inanılmazdı ! Hatta şahsi düşüncem, yaptığımız yemeklerin içinde en başarılı olandı.
Yani ürünün reklamını ben yapacak olsam, kesinlikle patates değil, "1 kaşık yağ ile dört kişilik bir akşam yemeği" şeklinde bir slogan hazırlardım :)

Actifry-Kabak Tatlısı

ActiFry ile hazırladığımız kabak tatlısı. Lezzeti alışılagelmiş kabak tatlısından biraz farklı idi. Şeker ve bal birlikte karamelize olmuştu ve gerçekten çok farklı ve lezzetli idi. Aynı tarif ile elma yada armut tatlısı yapmak istiyorum ilk fırsatta.

Actifry-Çoban Kavurma

Günün sonunda eşim ve ben evimize ActiFry almak konusunda ikna olmuştuk artık, özellikle çoban kavurma nedeniyle :)

Tefal-Actifry

Sevgili Zuhal ActiFry ile yepyeni lezzetler yapmamızı ve bloglarımızda yayınlamamızı önerdi. Miss Çilek ise bu tarifleri "ActiFry Etkinlikleri" haline getirmemizi...
Etkinlik fikrine hepimiz bayıldık, her ay bir bloggerın ev sahipliğini yapacağı ve harika tariflerin ortaya çıkacağı çok güzel bir etkinlik başlatmaya karar verdik.
Hatta sevgili İpek, etkinliğe ilk ev sahipliğini benim yapmamı istedi, hiç beklemediğim ama çok onore olduğum bir teklif oldu bu...
Blog hayatım boyunca, mükemmeliyetçilik huyum ve "ya layıkı ile yapamazsam" korkusu ile hiç bir etkinliğe ev sahibi olmak için başvurmamıştım. İpek'in güzel sözleri beni o kadar motive ettiki, "tamam" deyiverdim :)
Bu yazının Tefal ActiFry ve cumartesi günümüz ile ilgili olmasını istediğim için, etkinlik ile ilgili daha fazla bir şey yazmayacağım. Öncelikle sevgili arkadaşlarıma mail gönderip, onlarla birlikte bir etkinlik konusu belirleyecek, daha sonra banner ve diğer hazırlıkları yapıp, en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım.
Keyifli günümüzü daha detaylı paylaşmak isterseniz, sevgili eşimin çektiği 253 fotoğraftan :) seçerek oluşturduğum fotoğraf galerisi ile sizleri başbaşa bırakıyorum.

**** TEFAL - ACTIFRY ETKİNLİĞİ / FOTOĞRAF GALERİSİ ****

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir