Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Resim
Menü ve Görevler  % 100 Görev Açıklamaları  % 100 Notlar  % 100 Terminaller  % 100 Diyaloglar  % 100 Altyazılar  % 100 Bu yama  OyunÇeviri Ekibi  tarafından adına hazırlanmıştır. -Yama Update 7 (1.4.0.525) ile uyumlu hazırlanmıştır. -Ultimate Edition ile uyumludur. -Yamayı kurduktan sonra oyunu Launcher.exe’den başlatıp Veri Dosyaları’nı tıklayın, ardından FalloutNV-TR.esp’nin yanındaki kutucuğu işaretleyin. -Oyun içinden Altyazıları açmayı unutmayın. NOT: Yama bazı modlarla sorun çıkarabilir.  Yamanın Türkçeleştirdiği içerikler: -Fallout New Vegas -Caravan Pack -Classic Pack -Mercenary Pack -Tribal Pack ÖNSÖZ Bu RPG oyununu Türkçeye kazandırmanın hazzını yaşıyorum. Özellikle geniş evrene, ve derin hikâyeye sahip Fallout gibi bir oyunu çevirmek, şahsım adına gurur verici bir olay. Oyunculukta üst boyut olduğuna inandığım Rol Yapma oyunları her zaman ilgimi çekmişti. Çizgisel olmayan oynanış, farklı yollardan gidebilme, değişik stratejiler geliştirebilme, konuyu şekillendirebilme özelli

Yaz Akşamı Sofrası

Necla Abla'nın Sofrası

NECLA ABLA'DAN İÇ AÇICI BİR YAZ AKŞAMI SOFRASI...
Son bir kaç yazıdır, konuk olduğum sofraları yayınlıyorum. Bu bir açıdan bakıldığında size tembellik gibi görünebilir ama değil :)
Yaz mevsimi ve bastıran sıcaklar nedeni ile herkes gibi bende mutfağa çok az giriyorum ama yukarıya bir deniz fotoğrafı ekleyip, "kısa bir ara" demek içimden gelmiyor.
(Her an diyebilirim de tabi hayat bana hiç bir konuda büyük konuşmamayı uzun yıllar önce öğretti)
Ara vermek yerine, konuk olduğum, düzenlemelerini çok beğendiğim, detayları ile bana olduğu gibi sizlerede fikir verebilecek sofraları sizinle paylaşmak bana keyif veriyor. Arşivimde ne kadar çok, güzel sofralar var ise o kadar mutluyum anlayacağınız :)
Blogumun dikkatli okuyucuları, Necla ablayı ve muhteşem kahvaltı sofrasını hemen hatırlayacaklardır :) Kendisi benim için, yemek ve sofra dekorasyonu anlamında otorite kabul ettiğim kişilerden biri.
Herkes iltifat duymaktan hoşlanır ama bazı kişilerin iltifatları sizin için daha anlamlıdır, öyle değil mi? Necla abla da benim için öyle. Hem çok asil, zevkli, hemde eli çok lezzetli bir hanımdır...
Aslında, gündüz bizi aradıklarında; "akşam kahve içmeye gelelim" diye konuşmuştuk ama sonradan; "zaten kendimiz için bir şeyler yaptım, gelin yemek yiyelim" dedi. Bizde seve seve kabul ettik :)

Necla Abla'nın Sofrası

Soframızdakiler;
  • Fırında Etli Yaz Türlüsü
  • Pirinç Pilavı
  • Cacık
  • Taze Otlu, Mısırlı Patates Salatası
  • Tavuklu Zeytinyağlı Bamya
  • Közlenmiş Kırmızı Biber
  • Su Böreği (bizden)
  • Sütlaç ve Dondurma

Necla Abla'nın Sofrası

Sofradaki her detay birbiri ile tam bir uyum içerisindeydi. Tabaklar, bardaklar, peçeteler ve masa örtüsü. Necla abla inanılmaz güzel yağlı boya tablolar yapıyor ve her biri ayrı sanat eseri olan ahşap boyama çalışmaları var. Sanırım kurduğu sofralara da bu yönünü yansıtıyor. E bana da, fikir edinip, uygulamak kalıyor :)

Benzer Yazılar;

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fallout: New Vegas – %100 Türkçe Yama

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

FileViewPro 2013 1.5.0 Türkçe Full Tam indir